Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
" har man rent mjöl i påsen så är det ingen fara"
HAHA tji fick ni ni naiva jäklar! (inte menat till TS)
Ts - Spelar ingen roll. Även om du skulle få ett kravbrev - vilket inte är så troligt - så brukar hemförsäkringen täcka. Annars är nog att strunta i att betala det enda man kan göra.
Varför skulle 'försäkringen' täcka kravbrevet ('förlikningen')? Det har jag mycket svårt att tänka mig. Förutsatt att man har hemförsäkring så kan man dock försäkringsbolaget betala en stor del av själva rättegångskostnaden om man väljer att överklaga till domstol, men skadeståndet får man garanterat betala själv. Dessutom är det inte helt klart om försäkringsbolagen kommer ersätta dessa rättegångskostnader trots att det handlar om civilmål eftersom det handlar om brott mot lagen om man döms. Den som lever får se...
Ok jag har tydligen överskattat bukefalos intelligens, igen. Jag tyckte det var självklart att man bestrider kravbrev man inte gjort sig skyldig till och att det var rättegångskostnaderna som försäkringen, i vissa fall, täcker.
Även om du skulle få ett kravbrev - vilket inte är så troligt - så brukar hemförsäkringen täcka.
Okej.
Det är alltså alltid så att det är den som bredbandet är skrivet hos som "ligger illa till"? I så fall är denna person min pappa, trots att han bor några kilometer från våra lägenheter (lika komplicerat det här med vårt bredband). Är det på så sätt min pappa som får kravbrevet, och hos min pappa som de kan komma att göra en husrannsakan? Om han då förklarar situationen, kan de komma åt oss/göra husrannsakan hos oss/ta våra datorer? Om det vill sig illa alltså.
Jag har mycket musik på datorn från gammal nerladdning (främst innan själva nerladdningen var förbjuden), men har även en stooor skivsamling på riktigt också som jag fört över till datorn. Så vad jag har för filer på datorn kan ju se misstänksamt ut, men sånt kan de väl ändå inte använda som bevismaterial? En del musik har jag fått från vänner som köpt skivor, och man får ju faktiskt dela med sig till sina närmsta.
Hello block-level AES.Om man är extremt orolig kan man kryptera innehållet på hårddisken,