Sv: Hård / Mjuk mellanvägg
Vi har också tänkt köpa den modellen
Jag vill ha hård mellanvägg, eftersom jag tänker att hästen då kan få mer stöd av väggen (har två isisar, så det finns vingelutrymme

)
Kopplingshjälpen tycker jag känns onödig, tänker att släpet inte är såå tungt att dra någon dm som det oftast är frågan om.
Takfläkten är jag också sugen på, men funderar över om/hur den fungerar när man står stilla. Vid körning kan man ju ordna ventilationen på annat sätt - är det ens någon vits att ha en fläkt när man kör och lucka/takfönster är lite öppet? Tror nog kanske att jag hellre satsar på delad skötardörr, dels för att få två stängningspunkter på dörren (mitt gamla Boj har en lite skev dörr nämligen, dels för ventilation när man står stilla.
Om vår ekonomi tillåter vill jag ha övervakningskamera, på S-släpet finns ju inget frontfönster, med backkamera - när vi har transporten hemma måste vi backa i vårt bostadsområde och det känns alltid lika olustigt. Jag försöker alltid få min man att ställa sig bakom som utkik
Sedan har jag inte fattat om det alls finns lyse i släpet ("extra ljus" finns som tillval), det måste jag ha, pålle tycker det är såå läskigt när det är mörkt
Nu har jag ju islandshästar, men annars hade jag nog velat ha den extra breda och extra höga varianten, SEH.
Något annat som kan vara bra är reservhjulshållare - jag vet att det förmodligen inte behöver användas, men om det krävs förstärkta däck på släpet så kan man ju inte låna bilens reservdäck och tänk OM (jag är en sån där Gunnar Sträng-typ med både hängseln och livrem

)
Oj, jag vill visst ha det mesta...