JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Bukefalos 30 år!
Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har haft A för mig själv hela helgen och han har varit en pärla. Igår taggade han till lite efter galoppen men lugnade ner sig efter en stund. Idag har han känts riktigt fin, lagom pigg och framåt, så jag kunde inte låta bli att flina brett mot solen i galoppen. Så himla skitmysigt
Status
Stängd för vidare inlägg.
Älskade hästar och tankar som gnager
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna...
Startad av Stålvilja
3 Feb 2025
Svar: 44
Visningar: 7 312
Dagbok
Skriva lite dagbok
Dagbok När jag var liten hade jag en så kallad "bästis" liksom så många andra småtjejer. Har kanske nämnt henne här i min dagbok tidigare, jag...
Startad av miumiu
5 Dec 2023
Svar: 0
Visningar: 693
Dagbok
Häng med i häst och livet!
Dagbok Hej!
Jag tänkte köra ett nytt upplägg i form av en bloggliknade dagbok. :D
Jag kan börja med att presentera mig själv. Jag heter...
Startad av Morces
9 Jul 2023
Svar: 17
Visningar: 3 522
Dagbok
Helgen som var osv
Dagbok Hade besök av syster + systerdotter igår! Efterlängtat besök och W var så taggad på att få hänga lite med M igen. Glada ungar som...
Startad av miumiu
8 Maj 2023
Svar: 0
Visningar: 576
Dagbok
Vad gör vi? Del CCXXXVII
Tjatter Det läskiga är ju om tjurar blir galna men de kan även de vara hur milda och goa som helst, mamma hade också trevliga såna ett tag ❤️...
Fjordfrälst
5 minuter sedan
Autistic meltdown
Dagbok Vi pratade om iq test för att han skulle på utbildning eftersom det kommit en ny variant av WAIS och det blev aktuellt pga det. Det var...
Lillefrun
38 minuter sedan
Svar: 1 193
Visningar: 77 933
Dagbok
Vad ska min son betala?
Samhälle Så länge din son studerar är du underhållsskyldig tills han är 21 år. Det betyder inte att du är skyldig att bekosta vad som helst utan...
Sol
Idag kl 02:47
Att vara en usel hundförare/tränare
Hundträning Jag är en urusel förare och har till råga på allt en malle. Vågar knappt tänka på vad folk tänker om oss både i vardag och vid träning...
Nordthor
Igår kl 21:38
Svar: 9
Visningar: 437
Hund
Valpkull!
Hundavel & Ras Jösses anåda! Jättesynd med de två förlorade valparna, men rätt krasst sätt är det nog lika bra med de nio som blev kvar! Vilken kull...
Sel
Igår kl 20:59
Svar: 3
Visningar: 202
Hund