JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
JA det blir vår även i norrland
(vet inte hur det är längre upp men iaf i kramfors kommun
)
Såhär härligt hade vi det idag på våran promenad
Hundarna i det varma upptinade höggräset
Och sån här fin utsikt har vi
o smyger in med en bild på våran Sandöbro
älskade gamm bron
Sv: Härliga vårväder
Här är det massor med snö kvar ännu
Sv: Härliga vårväder
Hehe ja nog är det massor med snö kvar
Men det finns vissa ställen där det är helt snöfritt
Men lär väl ta ett tag innan allt är borta.. Men vill ha riktig vår nu!! .p
Dagbok
I oktober 2007 så kom en liten ljusbrun kille med fyra vita tassar hem till mig, fyra månader gammal! :love: Imorgon fyller samma kille...
Hundhälsa
När Wahidah var 9 månader gammal fick hon en sträckning i ett bakben. En sträckning som efter mycket om och men verkade ha blivit bra...
2
3
Avel
Hej!
Hoppas att det är okej att göra så här :) Är väldigt ny här, så skäll på mig (snällt, tack! ;) ) om jag gör något knasigt...
Hundhälsa
Dagarna har kommit, min 9 åriga cocker spaniel (han ser lite ut som en cavalier med med lite taxben!) blandraspojk (Shitzu 20% Cocker...
Vad kan man äta till frukost?
Mat Jag kan inte äta frukost alls sådär generellt, men när jag började väldigt tidigt och det var för långt till lunch körde jag med olika...
Sel
Idag kl 00:51
Vad gör vi? Del CCXII
Tjatter Blev plötsligt galet sugen på pasta frutti di mare. I tomatsås med vitt vin och hackad färsk persilja.
MJLee
Idag kl 00:14
Svar: 1 907
Visningar: 66 380
Allmänt
Lunginflammation
Kropp & Själ Sambon hade lunginflammation i höstas av mykoplasman. Hade feber i varierad grad i totalt i 12 dar, sjuk i 3 veckor och tog nog iaf 2...
Fjordfrälst
Igår kl 23:54
Dalmatiner
Hundavel & Ras Det beror lite på vad du menar med hårda. De är ju inga brukshundar och mina är förarveka, men inte riktigt på samma sätt som en...
Tora
23 minuter sedan
Svar: 33
Visningar: 1 084
Hund
Valp 2025
Övr. Hund Åh, förstår att det känns svårt ❤️ Men det ska vara roligt att ha hund, även om just valptiden kan vara tuff, så ska det roliga väga...
Tajger
Igår kl 23:51
Svar: 911
Visningar: 65 431
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Idag fick trion följa med till jobbet. Vi kom dit lite tidigare så att jag hann raka päls under tassarna på dem, välbehövligt eftersom...
Red_Chili
Igår kl 22:10
Svar: 1 299
Visningar: 78 473
Hund