Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Temabaserat, de onda är dödsätare + att ulvar käkar. (och så var det en förstadagsröst)Varför är det skumt att skriva om smulor?
Fast denna gången var det ju inte ett dugg dåligt iom blodgivaren! Snarare det absolut bästa nu när vi vet vem siaren är
Tänker att det också gör att ulvarna får mer fritt fram för vågar ängeln skydda någon annan än siaren nu?
Lite märkligt att detta är inlägget före uppdateringen där Klara käkas?Jag har kollat lite på röstningen av de röster som ligger på mig, jag vet ju min roll så jag ville kolla lite extra där.
Och det är faktiskt Klara som sticker ut - hon lägger en röst som känns väldigt enkelt motiverad.
FiaM kan jag förstå - hon fick en röst av mig med en motivering som hon reagerar på
Koppens röst känns inte heller skitskum
11 goda specialroller.
1 död bybo.
Så minst 12 goda ifrån början.
Finns det ytterligare en bybo är det fördelningen 13-7 som det gissades på tidigare i leken
Lite tankar om sior
Lilltess som är siare och kommer garanterat ha siat.
Sen har vi Ron Weasley som också har två sior - så även där kan det komma en sia.
Sen kan ju Errol ha skickat ett paket som kan ha innehållit en sia så där är ytterligare en sia möjlig () dock så kan eventuellt paket innehålla någonting annat eller så kan paketet ha kommit på avvägar och då bör ju tjuven ha samma deal som Errol vad det gäller när paketet skickas, levereras och kan användas.
Hur menar du nu?Ah.
Klara var bybo. Då känner jag att Koppen genast blev lite skummare.
Hur menar du nu?
Och sen kan jag erkänna att jag tycker det är trist om alla sitter och väntar på att Lilltess ska komma in och fläska iväg ett långt inlägg och god/ond förklara någon...
Så jag försöker fundera lite för att bidra.
Det kan jag hålla med om ifall det hade vart DL 3 eller 4 men inte nu.Klara, du och FiaM röstade på mig.
Klara var god. Då finns du och FiaM kvar som röstade på mig.
FiaM's röst kan jag förstå till viss del så den är något mindre skum än din. Du la en andraröst med en rätt fluffig motivering alltså är du skum.
Då kan jag ju bidra lite med vad jag såg sent i går kväll när jag var på jobbet. Blev väldigt tydligt idag när Klara käkades, därför väntade jag tills nu efter natt DL. Jag såg nämligen ett sannolikt felpostat inlägg från Lobelia som troligtvis skulle hamnat i lyan där hon ändrat till "Äntligen tillbaks" När det från början stod något i stil med om dom skulle ta Klara... Tyvärr hann jag inte citera inlägget. Men 5 minuter senare skriver hon ytterligare ett inlägg med sina tankar.. Att hon dessutom röstade på Lilltess i första DL gör inte saken bättre..
Jag kan ju inte göra annat än att rösta på Lobelia efter detta såklart så jag lägger en tidig röst då jag ska sova nu och åka iväg och terrängträna i em låååångt bort så jag hinner inte hem innan DL.
fio röstar på Lobelia
Då kan jag ju bidra lite med vad jag såg sent i går kväll när jag var på jobbet. Blev väldigt tydligt idag när Klara käkades, därför väntade jag tills nu efter natt DL. Jag såg nämligen ett sannolikt felpostat inlägg från Lobelia som troligtvis skulle hamnat i lyan där hon ändrat till "Äntligen tillbaks" När det från början stod något i stil med om dom skulle ta Klara... Tyvärr hann jag inte citera inlägget. Men 5 minuter senare skriver hon ytterligare ett inlägg med sina tankar.. Att hon dessutom röstade på Lilltess i första DL gör inte saken bättre..
Jag kan ju inte göra annat än att rösta på Lobelia efter detta såklart så jag lägger en tidig röst då jag ska sova nu och åka iväg och terrängträna i em låååångt bort så jag hinner inte hem innan DL.
fio röstar på Lobelia
Det kan jag hålla med om ifall det hade vart DL 3 eller 4 men inte nu.
Jag tyckte du spred småeldar lite här och var. Det var det enda jag kunde komma på just då.
i förra leken resonerade jag på samma sätt och det skulle jag inte gjort. Blev ju misstänkt direkt. Det gör att jag kommer hålla ett öga på dig. Kan lika gärna vara du som har en ond roll och ulvarna valde att käka Klara för hon anses vara ett större hot än mig.
Nån mer som såg detta?Då kan jag ju bidra lite med vad jag såg sent i går kväll när jag var på jobbet. Blev väldigt tydligt idag när Klara käkades, därför väntade jag tills nu efter natt DL. Jag såg nämligen ett sannolikt felpostat inlägg från Lobelia som troligtvis skulle hamnat i lyan där hon ändrat till "Äntligen tillbaks" När det från början stod något i stil med om dom skulle ta Klara... Tyvärr hann jag inte citera inlägget. Men 5 minuter senare skriver hon ytterligare ett inlägg med sina tankar.. Att hon dessutom röstade på Lilltess i första DL gör inte saken bättre..
fio röstar på Lobelia
Detta låter som en riktig blooper! Synd att du inte hann citera!
Jag fick röster på mig och iom att jag hade en specialroll så blev jag misstänksam mot de som röstat på mig. Hade säkert lynchats pga att jag nämnde det om det inte var för att nån annan skrev nåt märkvärdigare. Och sedan prickade jag in en ond först av alla i nästa DL och då blev jag käk direkt.Jag läste din motivering.
Vad menar du att i förra leken så resonerade du på samma sätt?
Detta låter som en riktig blooper! Synd att du inte hann citera!
Jag fick röster på mig och iom att jag hade en specialroll så blev jag misstänksam mot de som röstat på mig. Hade säkert lynchats pga att jag nämnde det om det inte var för att nån annan skrev nåt märkvärdigare. Och sedan prickade jag in en ond först av alla i nästa DL och då blev jag käk direkt.