Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja lite allt möjligt. Men tycker inte det hjälper så mycket. Klart att bra shampoo och balsam gör en delAnvänder du några produkter idag?
När du säger att det lockar sig för mycket, hur menar du då?Ja lite allt möjligt. Men tycker inte det hjälper så mycket. Klart att bra shampoo och balsam gör en del
Skulle inte använda hårspray, utan mousse eller gel som kramas i när håret är blött. Ingen hårborstning (framförallt inte när håret är torrt), utan kanske bara i duschen när du har balsam i. Jag använder aldrig borste, utan bara fingrarna när jag haft i balsam.Visa bifogad fil 168229
Detta är mitt hår när det är lydigt och relativt nykammat. Vill att det ska vara så längre utan kilo hårspray
Jag har en plastsil i badkaret! Hade behövt rensa så mycket avlopp annarsBorstar aldrig håret torrt om jag vill ha kvar lockarna, orkar inte hålla på med produkter utan låter det självtorka efter tvätt, reder ut lite med fingrarna.
Dagarna efter hårtvätt "aktiverar" jag lockarna med att spraya vatten och krama igenom håret.
(däremot borsta jag innan jag tvättar håret pga hatar rensa avlopp från hår)
Mitt hår har med åren gått från självlockigt till krulligt i princip. Enda anledningen det inte krulla sig som en gloria runt skallen är att det är så jäkla långt just nu.
Jag letar som fan efter något men inget passar till avloppet i min duschkabinJag har en plastsil i badkaret! Hade behövt rensa så mycket avlopp annars![]()
Du har aldrig funderat på klippa lugg, tror det skulle passa digVisa bifogad fil 168229
Detta är mitt hår när det är lydigt och relativt nykammat. Vill att det ska vara så längre utan kilo hårspray
Det har jag tänkt på mycketDu har aldrig funderat på klippa lugg, tror det skulle passa dig
Du har jättefint hår och lockar. Något som också skulle lyfta fram ditt ansikte förutom lugg är att få lite färg på ögonbrynen. Gör underverkVisa bifogad fil 168270
Självtorkat och fingerkammat