Harvest festival

• Western
  • Trådstartare Trådstartare 1_2_3
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 38
  • Visningar Visningar 2 832
Sv: Harvest festival

Jodå, hon är intresserad. Måste ju sälja bara, jag jobbar på alla fronter nu :D

Skapligt trådrån..... :o

*rodnar och skäms och återgår till ämnet*:o:o

Jag kommer och tittar och hejjar på alla som tävlar!!

Gissa vem som står med svallkött på benen igen????? Bye bye Harvest :cry:

Jag vet inte om jag har råd helt enkelt. Championatet kommer jag till såklart, måste ju vara där och coacha när jag nu tvingar dit alla andra ;)

Jag ska dit & haltra + rida lite reining iaf :)

Hoppas det blir en riktigt bra tävling för anläggningen är fin (och väldigt nära )

Malin

Hade tänkt åka till Harvest, men kände att det blev lite dyrt och sen är vi nog inte redo än, så vi satsar på Paint Championatet på greva i stället, det ligger bättre i tiden för oss och definitivt på rätt ställe!! :D

Jag har äntligen postat anmälningen och betalat idag, plus bokat box och elplats... pga pengabrist blir det inte så många starter, men jag kommer i alla fall :) LÄNGTAR (tror jag åtminstonne, alldeles för nervös egentligen) sen ska jag till wras-sm helgen efter, det blir intressant....

Liknande trådar

Katthälsa Jag har debatterat med mig själv om jag verkligen ska skapa den här tråden, men efter de senaste veterinärbesöken är det vissa... 2
Svar
36
· Visningar
2 945
Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 799
Senast: Grazing
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
24
· Visningar
3 552
Senast: Cattis_E
·
Hundträning Jag funderar mycket just nu. Jag har bestämt att alltid ha 2 hundar. Jag har trivts med det men bestämt att inte skaffa mer pälsvård för...
Svar
13
· Visningar
832
Senast: Lillefrun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden V
  • Valp 2025