JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Häst sprängde sig ut ur finkan
Moderator
Hästnyheter
(LT)
Sveriges första ridterapeuter har utexaminerats vid Mittuniversitetet i Östersund. Intresset för ridterapi växer och det är ett...
Hästnyheter
(LTZ)
Att spänna bågen och skjuta pilar mot en tavla i farten från en galopperande häst kräver att ryttaren har järnkoll på läget...
Hästnyheter
(LTZ)
Cecilia Granerot gör sin första vecka som distriktsveterinär i Östersund. Hon är nyutexaminerad från veterinärprogrammet på...
Hästnyheter
(LT)
Om någon kan kalla sig en riktig cowboy, så är det sexårige Hampus, från Bäcken i Offerdal. I brist på hästar har han lärt sig...
Oseriös avel 2023
Hundavel & Ras Är den renrasig så skulle jag beroende på ras inte bry mig om att den inte kan bo med katt eller smådjur, finns ju många raser med...
Linda_A
Idag kl 09:19
Svar: 1 873
Visningar: 183 105
Hund
Valp 2025
Övr. Hund I dag börjar valpkursen för mig och valpen :) Jag hoppas det går bra och att jag och valp får någon minut av samarbete :nailbiting...
Luzzan
Idag kl 08:59
Svar: 974
Visningar: 71 356
Hund
Artfex S
Övr. Hund Jag har en sån, 5 kg hund och 26 cm i manken. Han har gott om plats och hade lätt kunnat vara en bit större.
niardasp
Idag kl 08:21
Svar: 5
Visningar: 150
Hund