N
NKA
Fick idag reda på att jag är gravid i 7 veckan, väldigt oväntat och inte det minsta planerat. Blev självklart glad på ett sätt men ändå väldigt fundersam, är det rätt tid osv. Jag och min man (tävlar hoppning på hög nivå) har precis flyttat tillbaka till Sverige och byggt våran dröm anläggning, både två tävlar på hög nivå, mycket tävlingsdagar och speciellt i Tyskland och Holland. Är det läge för en bebis nu?
För många hade ju barn varit en självklarhet och många hade låtit hästarna vänta, men det funkar ju inte så i den här sporten. Hur hade ni tänkt? Det handlar om pengar, sponsring m.m.
Berättade för min man nu på kvällen, han reagerade på det sättet att han pussa mig i pannan och gick ut i stallet och red … jaha? Nu sitter jag är utan någon som helst aning…
Hur hade ni gjort? Tänkt?
Hjälp…
För många hade ju barn varit en självklarhet och många hade låtit hästarna vänta, men det funkar ju inte så i den här sporten. Hur hade ni tänkt? Det handlar om pengar, sponsring m.m.
Berättade för min man nu på kvällen, han reagerade på det sättet att han pussa mig i pannan och gick ut i stallet och red … jaha? Nu sitter jag är utan någon som helst aning…
Hur hade ni gjort? Tänkt?
Hjälp…