Hästmassör -utbildning

Haukur

Trådstartare
Hur går man till väga för att utbilda sig till hästmassör? Var finns utbildningarna?

Sv: Hästmassör -utbildning

Axelsson i stockholm.
sök på nätet.

Hästmassörutbildningen som jag har gått hittar du här.
http://www.axelsons.se

Även Stuab har en utbildning i hästmassage. Men Axelsons utbildning krävs för medlemskap i Nordiska hästmassörförbundet.

Humansjukgymnastutbildningen har en påbyggnad för djur, detta kan också vara en utbildningsväg. Equiterapeututbildning är också ett alternativ för dig som vill jobba med hästrehab, men sist jag kollade så tog den skolan inte in några nya elever.

Finns det någon utbildning på typ distans??? ÄR intresserad av utbildningen men svårt att komma loss när man har familj och djur i skåne......

Liknande trådar

Hästmänniskan Söker tips kring hästköp! Jag tar examen i vår och går i tankarna på att skaffa häst igen. Ekonomin för att köpa en färdigutbildad...
Svar
5
· Visningar
863
Senast: Freazer
·
Hästmänniskan Jag var idag o provred en massa hästar o står o velar mellan två, hur bestämmer man vilken man ska köpa?😩 Häst 1 är en valack på 3 år... 2
Svar
25
· Visningar
3 984
Senast: fio
·
Skola & Jobb Jag ska försöka hjälpa till med att skriva en överklagan till CSN gällande ett avslag på ansökan om de 40 extra veckor som man kan ha...
Svar
7
· Visningar
769
Senast: MiaMia
·
Hästmänniskan Som titeln lyder, är det klokt att köpa en häst på 141cm när man själv är 163? Jag är 19 och väger inte så mycket, men det kan ju... 2
Svar
38
· Visningar
2 967
Senast: Editten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka