Hästspel som är bra?

alazzi

Trådstartare
Har köpt två olika hästspel till dotterns Nintendo DS och tycker att spelen är rätt kassa. Jämfört med Nintendogs som jag älskar så är dessa två hästspel riktigt dåliga. Men hur ska man veta vad man köper? Jag har letat efter recensioner men det är svårt att hitta något vettigt eftersom jag inte vet vad spelen heter på engelska. Jag har ju köpt dem i Tyskland.

Har letat lite på IGN men där recenceras inte barnspel så ofta;)

Sv: Hästspel som är bra?

Är det ingen som spelar dessa spel?

Dotterns spel heter "Abenteuer auf dem Reiterhof" och "Mein westernpferd". Från Horsez och Pferd & Pony. Vet inte de engelska titlarna tyvärr eftersom jag har köpt dem i Tyskland.

Westernhästspelet rekommenderades från 8 år ser jag, men det går även för en 6 åring att spela.

Sv: Hästspel som är bra?

Men om du köper från Sverige så kan jag rekomendera My Horze And Me2 och Horse Life
Har inte själv prövat dom men vad jag har fått höra är dom bra=) hoppas det var till nån hjälp =)

Liknande trådar

Islandshäst Hej kära bukefalister. Det här är en lång text så ni som orkar ta er igenom den; tack! Jag har ett ganska normalt problem tror jag... 2
Svar
33
· Visningar
8 386
Senast: As_Vegas
·
S
Hästmänniskan Detta kan bli långt, men jag måste få gnälla av mig lite, förlåt på förhand. Om ni inte orkar läsa allt kan ni skrolla till slutet så...
Svar
13
· Visningar
2 619
Senast: Tinuri
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka