Madick

Trådstartare
Är det nån inställning som är fel om jag inte kan använda ett formulär i Word? Jag får den bara i Visual Basic-läge, alltså så jag inte kan skriva i rutorna man ska skriva i.

VAD är det jag ska ändra och var nånstans?? Får totalt psykbryt snart.

Sv: Hata WORD

Antar detta är en äldre version av Word (pre 2007)? Finns en knapp för att slå på och av design-läge. Har inte någon av de versionerna installerade här men kolla under verktygsfält, alternativt verktyg/vba eller makro. (Litet verktygsfält med tre knappar eller något, en av de togglar.) Har du 2007 så ... well, inte orkat leta upp var de gömt de sakerna.

Det är nog en MYCKET gammal verision av Word. Sitter på jobbet och datorn är minst 5 år gammal och troligtvis är word, excel osv ännu äldre. Suck. Får kika i morgon om jag hittar nåt.

Det är från 2002. Hittar så jag får fram en kontroll, men det går inte på något av valen att få bort designläge. Jag kan gå in i Visual Basic osv men får ingen ordning på dokuementet så det är "färdigt" liksom.

Liknande trådar

IT & mobiler Hej, bukeraklet! Har två it-frågor: !) Hur ändrar man sin mailadress på facebookkontot??? 2) Förr hade jag epost NN@live.se men hittar...
Svar
4
· Visningar
397
Senast: sweep
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
738
IT & mobiler Hjälp, please. Jag håller på med ett litet, väldigt simpelt projekt i iMovie och ska nu lägga till musik. Jag skaffade konto på...
Svar
2
· Visningar
299
Senast: KesoNeso
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 558
Senast: qitis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka