Hatar Allergi

Oum

Trådstartare
Hej jag är allergisk men vill så gärna rida jag vet att rasen Basjkir ska vara allergi vänlig så jag undrar om det finns någon ridskola med bara den rasen nära Södertälje eller Nykvarn
 
Hade du bott närmare Skara kunde jag gett tips. Men rasen American Curly kan du kika närmare på är ett tips från mig, finns fb grupp så komma i kontakt med folk som äger reasen.
 
Basta Basjkir som Acer nämner finns ju utanför Nykvarn mot Järna. Ett jättebra ställe! 😊 Inte ridit där men haft häst på bete där.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Har fått så bra tips och svar här på bukefalos på alla mina tidigare funderingar och frågor.. så kör en fråga till. 😝 Jag är ju...
2
Svar
20
· Visningar
895
Senast: Oknytt
·
L
Hat
Relationer Dethär kanske är en konstig fråga så ursäkta då. Men jag undrar om ni hatar någon? Eller har gjort nångång? Alltså jag menar inte som...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
2 822
Senast: LiviaFilippa
·
Hundavel & Ras Nu behöver jag bukes samlade kunskap för jag blir själv inte riktigt klok på vilken ras jag ska välja. För att göra en lång historia...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
7 106
Senast: Mia_R
·
Övr. Hund Jag skulle behöva tips på hur man överlever sin hunds bortgång. Just nu känner jag ingen anledning till att ens existera själv då han...
Svar
3
· Visningar
474
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Kattbilder #9
  • Kaninskrik

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp