Hattutmaning bildtråd!

43DE32F3-7288-42CB-9763-853CA9E5AB19.jpeg
Jag får erkänna att jag inte använder den här hatten så ofta… 🤣
Men praktiskt med inbyggt skägg om man glömt halsduk.
 
Åh, jag älskar hattar och huvudbonader i allmänhet! Bär oftast klumpiga hörlurar ute men den här slokhatten är min go to när jag inte gör det. Favoriten är ändå en cylinderhatt som åker på framåt höstkanten, ska se om jag hittar bild på den.
slighltyderanged_wp-01.jpeg
 
Jag hade en period då jag använde mkt flor som jag liksom draperade utan hatt. Det var min ”huvudbonad” till vardags när jag tyckte det blev trist utan ngt på huvudet. Enormt snabbt och enkelt att fästa med några hårnålar bara.

D5FDA76C-6DE8-4DC3-BA7B-58E479383CEB.jpeg
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Tjatter Hur börjar tankarna gå när ni läser någon rubrik eller annan text? Jag har märkt att jag oftast börjar fundera över (oftast negativa)...
Svar
7
· Visningar
350
Senast: Pilot
·
Mat I december ska jag ha två kalas på samma helg, och ska bjuda på tårta. För att göra det hela så ekonomiskt som möjligt tänker jag göra...
2
Svar
26
· Visningar
1 179
Tjatter I flashback forever tog de för en tid sedan upp en flashbacktråd om fikabesvikelser, och nu tänkte jag vi skulle kunna ha en sådan här...
23 24 25
Svar
486
· Visningar
18 788
Senast: Stefffie
·
Skola & Jobb Jag var sjukskriven under december månad pga. psykiska problem. Men när jag skulle börja jobba igen efter nyår blev jag sjuk fysiskt...
2
Svar
21
· Visningar
1 542

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp