Hattutmaning bildtråd!

1660415069036.png

Svart keps eller fuskpläsmössa! så jag tar inte på mig någon pläsmössa idag. så mig i en keps!
 
Jag undrar mest hur man, eh, ser något med den där på sig? Eller överhuvudtaget gör något mer än att stå blickstilla? 🤔

Jag tänker att en har den på sig när en ändå bara ligger på stranden eller sitter i en hängmatta, sådär så att den skuggar en själv och boken en håller under - resten av världen stängs ute. Myyyysigt!

...men för mig som alltid läser i det mörkaste, kallaste hörnet jag kan hitta på sommaren, så känns det lite onödigt.
Blir dock NÅGOT upprörd över att dom har gjort 1700tals stays liknande saker och kallar dom korsetter. Måste kanske bojkotta.
Full förståelse för detta.
 
Jag kan ha köpt en ny hatt som ovan i större storlek :angel: Och funderar på att ha den när jag ska på middag längre fram, men vad har man på sig till? Tar man av den vid bordet? Får söka på hatt-etikett :laugh:

🎩
 

Liknande trådar

Tjatter Hur börjar tankarna gå när ni läser någon rubrik eller annan text? Jag har märkt att jag oftast börjar fundera över (oftast negativa)...
Svar
7
· Visningar
357
Senast: Pilot
·
Mat I december ska jag ha två kalas på samma helg, och ska bjuda på tårta. För att göra det hela så ekonomiskt som möjligt tänker jag göra...
2
Svar
26
· Visningar
1 196
Tjatter I flashback forever tog de för en tid sedan upp en flashbacktråd om fikabesvikelser, och nu tänkte jag vi skulle kunna ha en sådan här...
23 24 25
Svar
486
· Visningar
18 869
Senast: Stefffie
·
Tjatter Jag tycker det händer mig märkligt ofta att folk jag inte känner börjar prata med mig som om de kände mig. Nu har jag ett väldigt bra...
2
Svar
23
· Visningar
1 269
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp