Hej Bukefalos Supreme, vill bara meddela att jag (Pony Farm) åker till Vermont över helgen och kanske inte därför kan deltaga som vanligt. Hotellet skall ha wifi men det är mitt bland bergen så who knows hur stadigt nätverket är. Skall försöka titta in och hjälpa alla i derbyt - vi ligger trea just nu, inte direkt med chans på förstaplatsen men väl på andra.

Bon weekend! :bow:

Jag åker måndag eftermiddag och troligtvis är kommer jag vara offline hela måndagen, sen ska det dock finnas wifi på hotellet. Kommer iaf försöka göra mina uppdrag :)

Är det bara via tidningen man kan köpa saker från andra spelare?

Du köper genom tidningen eller genom dina vänner. Du kan lägga till vänner när du besöker deras gårdar. En liten lapp längst upp i mitten på skärmen.

Eller så är du med i ett kvarter och kan då chatta med kvartergrannarna och köpa sinsemellan.

Du köper genom tidningen eller genom dina vänner. Du kan lägga till vänner när du besöker deras gårdar. En liten lapp längst upp i mitten på skärmen.

Eller så är du med i ett kvarter och kan då chatta med kvartergrannarna och köpa sinsemellan.

Ah, det var ju lätt att lägga till vänner och fick fler lådor i vägbutiken :D Har fortfarande 3 levels kvar tills kvarteret öppnas för mig :meh:

Nu är jag klar med mina 5 uppdrag och extrauppdrag. Hjälper till med det jag kan för att ni ska klara det som ni har kvar :)

Visst har de höjt priset på extrauppdrag? Har för mig att det kostade 5 diamanter tidigare?

Jag har också lyckats göra alla fem uppdrag plus ett extra. Men jag kommer faktist inte ihåg om priset för ett extra uppdrag varit lägre tidigare.

Vill ni att jag lämnar kvarteret så de blir plats åt någon annan eftersom jag inte klarar ta uppdrag på över 300 poäng?

Liknande trådar

• Låst
IT & mobiler När jag går och lägger stänger jag oftast av mobilen på nätterna. Känner inget behov av att vara nåbar på nätterna. Händer det något... 7 8 9
Svar
160
· Visningar
6 142
Senast: Mineur
·
IT & mobiler Ni som har bredband på bundet avtal hos Tele2, kolla eran mail!! Det har gått en propp i huvet på nån chef på Tele2 för de tänker höja... 2
Svar
25
· Visningar
1 000
Senast: Enya
·
IT & mobiler Jag hittar inte det personliga valvet längre, det som hade en extra inloggning. Nån som känner igen? Har de avskaffat det och var finns...
Svar
0
· Visningar
158
Senast: Rosett
·
IT & mobiler Nu för tiden kan man ju styra nästan allt med mobilen, hur mycket av elektronik och annat i hemmet styr ni med telefonen? Vi kan... 2
Svar
34
· Visningar
983
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka