Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har ni några som rensar uppdrag dygnet runt? Kommer jobba natt i veckan![]()
PrecisHur funkar det med derbyuppdragen - det är alltså bara vissa i kvarteret som kan radera dom? Och då kommer de nya efter ett tag som lastbilsuppdragen?
Har precis kommit till level 24 och kan renovera gruvan och skaffa gjuteri. Något som slog mig var att man kan starta redan med 5 gjuterier, är det för att man faktiskt behöver så många på en gång? Eller räcker det med ett till att börja med? Annars så har man ju bara kunnat skaffa en byggnad av varje sort.
Jag har inget gjuteri alls och är på nivå 50Har precis kommit till level 24 och kan renovera gruvan och skaffa gjuteri. Något som slog mig var att man kan starta redan med 5 gjuterier, är det för att man faktiskt behöver så många på en gång? Eller räcker det med ett till att börja med? Annars så har man ju bara kunnat skaffa en byggnad av varje sort.
Har man pengar kan man ju hellre köpa fler guterier istället för lägga diamanter på att få fler platser i en. Att göra tackor tar rätt lång tid dessutom. Jag har 5 och 2-3 platser i alla. Gräver i gruvan bara på uppdrag å då får man ju 80-100 malm på en gång nästan. Då är det skönt med flera guterier. Men börja med en å sen utöka är mitt tipsHar precis kommit till level 24 och kan renovera gruvan och skaffa gjuteri. Något som slog mig var att man kan starta redan med 5 gjuterier, är det för att man faktiskt behöver så många på en gång? Eller räcker det med ett till att börja med? Annars så har man ju bara kunnat skaffa en byggnad av varje sort.