1500 p upp till tredjeplatsen. Vi behöver minst fem 300p-uppdrag extra. Jag kan ta ett extrauppdrag men vill inte slösa med diamanterna. De som ligger trea just nu samlar ju fortfarande poäng. Mao måste vi ta så där åtta, nio extrauppdrag för att vara säkra - kanske tio.

Jag har 2 ordinarie uppdrag kvar. Kan ta extra när jag är klar med dem om vi verkar ligga nära pallplats!

Jag håller på med en båt nu och har ett ordinarie uppdrag kvar sen. Tar ett extra om jag hinner med och pallen är nära :)

Jag är i USA (Eastern timezone) och kan rensa på konstiga tider.

Det är ju inte nödvändigt att vi kör järnet och satsar på topp tre i precis varenda derby. Vi kan ju ta nästa derby som ett derby light, till exempel.

Ha en rolig semester, Sleepy!

Hur funkar det med derbyuppdragen - det är alltså bara vissa i kvarteret som kan radera dom? Och då kommer de nya efter ett tag som lastbilsuppdragen?

Har precis kommit till level 24 och kan renovera gruvan och skaffa gjuteri. Något som slog mig var att man kan starta redan med 5 gjuterier, är det för att man faktiskt behöver så många på en gång? Eller räcker det med ett till att börja med? Annars så har man ju bara kunnat skaffa en byggnad av varje sort.

Har precis kommit till level 24 och kan renovera gruvan och skaffa gjuteri. Något som slog mig var att man kan starta redan med 5 gjuterier, är det för att man faktiskt behöver så många på en gång? Eller räcker det med ett till att börja med? Annars så har man ju bara kunnat skaffa en byggnad av varje sort.

Jag tycker sällan jag behöver alla 5. Det är om man kommer över malm i någon vb. Dessutom fungerar de som övriga att man utökar platserna med diamanter. Jag gräver i gruvan så fort jag får en spade eller liknande o då är det rätt lagom med typ 5 platser totalt eller nåt. Lite olika :) står Mao tomma då o då.

Jag har inget gjuteri alls och är på nivå 50 :o Jag tyckte den var onödig.

Har man pengar kan man ju hellre köpa fler guterier istället för lägga diamanter på att få fler platser i en. Att göra tackor tar rätt lång tid dessutom. Jag har 5 och 2-3 platser i alla. Gräver i gruvan bara på uppdrag å då får man ju 80-100 malm på en gång nästan. Då är det skönt med flera guterier. Men börja med en å sen utöka är mitt tips :)

Men blä, måste man ha verktyg för att använda gruvan :p Tycker verktyg och byggnadsmaterial är så jobbiga att få tag på.
Men lutar nog åt att jag skaffar iaf två gjuterier för diamanter växer inte på mina träd heller, och väljer hellre att utöka platser i de produktionsbyggnader jag kan hålla igång hela tiden med de diamanter jag har.

Liknande trådar

• Låst
IT & mobiler När jag går och lägger stänger jag oftast av mobilen på nätterna. Känner inget behov av att vara nåbar på nätterna. Händer det något... 7 8 9
Svar
160
· Visningar
6 203
Senast: Mineur
·
IT & mobiler Ni som har bredband på bundet avtal hos Tele2, kolla eran mail!! Det har gått en propp i huvet på nån chef på Tele2 för de tänker höja... 2
Svar
25
· Visningar
1 001
Senast: Enya
·
IT & mobiler Jag hittar inte det personliga valvet längre, det som hade en extra inloggning. Nån som känner igen? Har de avskaffat det och var finns...
Svar
0
· Visningar
158
Senast: Rosett
·
IT & mobiler Nu för tiden kan man ju styra nästan allt med mobilen, hur mycket av elektronik och annat i hemmet styr ni med telefonen? Vi kan... 2
Svar
34
· Visningar
983
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Tittar in i ditt kök del 27
  • Vad gör vi? Del CCXII
  • Sytråden del 4

Hund, Katt, Andra Djur