Vi diskuterade lite i chatten i gårkväll. Vi tänkte att vi skulle prova att rensa allt under 310 utom hjälpuppdrag. Man får dom tidigare ta vilka uppdrag man vill men man ska komma upp i 2700 poäng. Dvs ett snitt på 300 per uppdrag.

Vi diskuterade lite i chatten i gårkväll. Vi tänkte att vi skulle prova att rensa allt under 310 utom hjälpuppdrag. Man får dom tidigare ta vilka uppdrag man vill men man ska komma upp i 2700 poäng. Dvs ett snitt på 300 per uppdrag.

Precis vad jag tänkte föreslå men eftersom jag inte tänkte vara med i detta derbyt kändes det lite drygt o kommentera det till er o testa :o

Hur länge ska uppdrag ligga innan vi rensar? Finns ju några som legat i någon dag utan att någon tagit dem, kanske ska rensa dem så att nya kan komma?

vilka uppdra syftar du på?
Upplever att uppdragen försvinner fortare denna veckan när vi rensar allt under 310.
Jag har haft jätte svårt att hitta uppdrag.

vilka uppdra syftar du på?
Upplever att uppdragen försvinner fortare denna veckan när vi rensar allt under 310.
Jag har haft jätte svårt att hitta uppdrag.
Det har ligger ägg (314) by (307) lastbil (313) och de har legat i ett par dagar, jag rensade tidigare idag bort ett tomatuppdrag (315) och sallad (315) och en till lastbil (313) som hade legat i ett par dagar. Eftersom tomat och sallad tar längre tid men gav lika mycket poäng som tex ägg, så tog jag bort dom :)

Jag vill ha ett 320 gruva, annars hade jag kunnat ta lastbilen. Men har redan tagit 4 st lastbilar värd 313 poäng, så nu börjar ladan sina lite :rofl:

Håller med @landet - jag har fått ta båtar för inget större har dykt upp. Tycker vi rensar fint men Hay Day verkar vara förtjust i 307p den här veckan.

Bra jobbat gänget!
Jag kan ha fel, och då vill jag gärna få det förklarat?.. Men nu i slutet, om ngn har möjlighet att ta ett eller två extra uppdrag så är det viktigaste inte att de är på 310 poäng, allt samlar väl upp till totalen?!
Alltså om det finns få, snabba uppdrag på + 310 p, så släpp fram andra snabba uppdrag (om de finns ;) på lägre poäng oxå.
Har wi-fi ikväll så jag hjälper till allt jag kan!

Bra jobbat gänget!
Jag kan ha fel, och då vill jag gärna få det förklarat?.. Men nu i slutet, om ngn har möjlighet att ta ett eller två extra uppdrag så är det viktigaste inte att de är på 310 poäng, allt samlar väl upp till totalen?!
Alltså om det finns få, snabba uppdrag på + 310 p, så släpp fram andra snabba uppdrag (om de finns ;) på lägre poäng oxå.
Har wi-fi ikväll så jag hjälper till allt jag kan!

vi sa egentligen allt under 310, men håller med dig och sparat, snabba uppdrag över 300 när jag rensat.

sen kan man bara ta max ett extra uppdrag per person.

Aha, man kan bara ta ett, det visste jag inte, tack.
När man inte är med i derbyt är man helt utestängd förutom att man kan se aktuell ställning, totalt.
Men, satan i gatan, kriga på nu !!!

Aha, man kan bara ta ett, det visste jag inte, tack.
När man inte är med i derbyt är man helt utestängd förutom att man kan se aktuell ställning, totalt.
Men, satan i gatan, kriga på nu !!!

Vi sitter och hoppar! Ett helt gäng har tagit ett extrauppdrag och vi är ett par små fula poäng från silverplatsen men kan lika gärna bli av med bronset om fyrorna kommer farande och vi inte blir klara med alla uppdrag. :nailbiting:

Hade önskat att jag kunde våga vara med er i derbyt. Men jag ska vara på landet, mitt i ingenstans, inget wi-fi, bara en seeeeg uppkoppling på telefonen = stroke innan veckan är över...

Hade önskat att jag kunde våga vara med er i derbyt. Men jag ska vara på landet, mitt i ingenstans, inget wi-fi, bara en seeeeg uppkoppling på telefonen = stroke innan veckan är över...
jag kommer också bara ha mobilen halva veckan, så jag hoppas hinna med så många uppdrag som möjligt på tisdag och onsdag morgon.

Liknande trådar

• Låst
IT & mobiler När jag går och lägger stänger jag oftast av mobilen på nätterna. Känner inget behov av att vara nåbar på nätterna. Händer det något... 7 8 9
Svar
160
· Visningar
6 263
Senast: Mineur
·
IT & mobiler Ni som har bredband på bundet avtal hos Tele2, kolla eran mail!! Det har gått en propp i huvet på nån chef på Tele2 för de tänker höja... 2
Svar
25
· Visningar
1 025
Senast: Enya
·
IT & mobiler Jag hittar inte det personliga valvet längre, det som hade en extra inloggning. Nån som känner igen? Har de avskaffat det och var finns...
Svar
0
· Visningar
173
Senast: Rosett
·
IT & mobiler Nu för tiden kan man ju styra nästan allt med mobilen, hur mycket av elektronik och annat i hemmet styr ni med telefonen? Vi kan... 2
Svar
34
· Visningar
987
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka