Andra måste orka vara på att rensa! Hoppas ni har möjlighet! Keep up the good work!jag kommer också bara ha mobilen halva veckan, så jag hoppas hinna med så många uppdrag som möjligt på tisdag och onsdag morgon.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Andra måste orka vara på att rensa! Hoppas ni har möjlighet! Keep up the good work!jag kommer också bara ha mobilen halva veckan, så jag hoppas hinna med så många uppdrag som möjligt på tisdag och onsdag morgon.
Jag kan försöka göra det.Jag sover i morgon vid 10. Så undrar om någon kan skriva ner topp 3, samt vilka som är under 2700. Så jag kan göra min sammanställning.
Jag kan försöka göra det.
Haha det vet jag inte hur jag görLättast att ta en screenprint tror jag. Då får vi med allt.
Det gick bra, men det var riktigt på håret@Toffeln hur går det? Vi har laddat med hönsmat om du behöver!
Tur du hann precis! vi blev lite nervösa ett tagDet gick bra, men det var riktigt på håretHann inte gå in så mycket idag på jobbet, så när jag skulle fixa sista "äggskörden" så var det bara fem minuter kvar!
1: 53901 poängJag sover i morgon vid 10. Så undrar om någon kan skriva ner topp 3, samt vilka som är under 2700. Så jag kan göra min sammanställning.
Det låter bra, och som @Saija säger, hålla en plats åt henneSuper bra jobbar. Vårat snitt blev 316.8poäng., detta räknat på 9 uppdrag per person.
Tag vi bort himla så får vi ett snitt på 336.6 poäng. Vilket verkligen visar hur förbannat bra vi är.
Har funderat på just himla, hon verkar varken vara här eller på hay day. Ska vi låta henne vara kvar eller ta bort henne från kvarteret. Men släppa in henne så fort hon är aktiv igen.
Hade ni gjort samma sak mot mig, hade jag förstått.
Jag tänker mest bara att hon helt försvunnit och inte rört ett enda uppdrag. Risken är ju därmed att även denna vecka går dåligt om hon inte loggar in snart.Kan vi få en snabbuppräckning av händer gällande Himla?
Jag kan inte klicka bakåt i tråden utan att min browser får ångest och kan inte komma ihåg om Himla har en varning (tror ej det - kan någon vara snäll och rätta mig om jag har fel?). Om vi nu har två varningar som regel tycker jag det är fult att slänga ut någon efter bara en varning (eller i det här fallet, istället för en varning) även om man håller en plats öppen. Men det är bara min mening. Själv hade jag inte velat tillhöra ett lag som ändrar regler stup i kvarten för det blir ju helt omöjligt att hänga med i svängarna om man har en dålig vecka eller har blivit av med sin Wi-Fi.
Jag tänker mest bara att hon helt försvunnit och inte rört ett enda uppdrag. Risken är ju därmed att även denna vecka går dåligt om hon inte loggar in snart.
Själv tänker jag på det lite mer som en försäkran för oss. Inte ett rent utkast ur kvarteret. Varför inte ta bort henne, men omedelbart bjuda in henne till kvarteret igen. Då kan hon gå med på en gång nästa gång hon loggar in, men utan att vara med i derbyt. För visst kan man skicka inbjudningar?
Som du sa, vi hade legat ännu bättre till annars, och risken finns ju att det blir samma sak den här veckan.
Så jag ser det som en (1) varning till himla, ta bort henne ur kvarteret men bjud in henne igen. Då händer inget förrän hon loggar in nästa gång.
jag har tyvärr inte heller henne som granne Men @Anna37 Du är välkommen tillbaka i kvarteret igen!Skulle någon vilja vara snäll och bjuda in Himla till kvarteret igen? Jag har inte henne som granne och kan därför inte hitta henne.