Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
I Bukefalos Supreme finns just nu 4 lediga platserJag har spelat till och från sen i somras och kikat in då och då för att se om det blivit lediga platser, men det har aldrig funnits de gånger jag tittat. Det kanske är dags att starta ett tredje buke-kvarter?
Vi har en lägsta nivå på level 55 för medlemskapI Bukefalos Supreme finns just nu 4 lediga platser![]()
Ja exakt! Kombo skall bli sååå kul!Och det @Jerseyite har längtat efter, kombinerade uppdrag!Fast det var kanske det du menade med personliga utmaningar?
Pony - Vad menade du med att supercell har "dummat sig" igen?Ja exakt! Kombo skall bli sååå kul!
Dem nya expansionerna - tydligen har någon redan "knäckt koden" och upptäckt att det blir omöjligt att bygga ut utan att använda diamanter, för dem där extra "pappersrullarna" kommer bara att dyka upp typ en gång i veckan.Pony - Vad menade du med att supercell har "dummat sig" igen?
Vad har du hittat?
Nej jag håller med.Är det bara jag som upplevt att appen har blivit väldigt seg sen uppdateringen?
Nej, håller med dig helt!Är det bara jag som upplevt att appen har blivit väldigt seg sen uppdateringen?
Det togs uppdrag både på 313p, 307p mfl på tisdag-onsdag, gissar att man inte hade läst. Men sen upphörde det, gissar att man hade läst. Jag tänker att det inte är så lätt för de som varit borta ett tag att ta till sig vad som gäller just nu.Jag missade nog missförståndet? Jag tycker vi har vart väldigt tydliga med att alla ska kolla tråden här... Och annars så ja, jag tycker att vi fortsätter på spåret vi är på, jag tycker det går bra.
Tycker vi kör på dessa veckan som kommer om ingen annan har något att invända. Let's go, team!Det här är de regler vi använt de senaste veckorna:
- Alla uppdrag under 320p slängs till och med fredag förutom Gruva 318p
- Ingen tar uppdrag under 320p förrän tidigast lördag förutom Gruva 318p
- Ull och Getmjölk slängs alltid oavsett poäng
- Från lördag slängs allt under 315p. Ingen tar uppdrag under 315p
- Allas målsättning är 2870p på 9 uppdrag.
- Alla är beredda att ta ett extrauppdrag om det krävs.
- Alla strävar efter att vara klara senast söndag, så att vi vet om vi behöver ta extrauppdrag eller ej.
Aha! Jag missade det, vet att Eggs var sjuk med feber och därför tog lägre uppdrag (men minimum 315 iaf om jag inte kommer ihåg fel) och ja det måste ju ha vart nått litet hjärnsläpp, så låga poäng har vi ju inte "tillåtit" på bra längeDet togs uppdrag både på 313p, 307p mfl på tisdag-onsdag, gissar att man inte hade läst. Men sen upphörde det, gissar att man hade läst. Jag tänker att det inte är så lätt för de som varit borta ett tag att ta till sig vad som gäller just nu.
Eggs skötte sig perfekt trots 40 graders feber!Aha! Jag missade det, vet att Eggs var sjuk med feber och därför tog lägre uppdrag (men minimum 315 iaf om jag inte kommer ihåg fel) och ja det måste ju ha vart nått litet hjärnsläpp, så låga poäng har vi ju inte "tillåtit" på bra längeSå ja du har nog rätt, måste ha blivit missat.
JappEggs skötte sig perfekt trots 40 graders feber!