Eme_liie

Trådstartare
Då gjorde jag slag i saken och köpte en haybar till min häst då hon gärna sprider ut allt hö och stallägaren vill inte att jag slänger ut för mycket hö på skullen å då blir det att min inte får riktigt så mycket hö som jag önskar. Har förut löst det med hönät men hållt på med dem i över ett år nu och jag vet ju även att man inte rekommenderar att dom ska äta för mycket ur hönät.

Men till min fråga ni som har gaft haybar nu ett tag, funkar dom fortfarande lika bra? har dom stått emot hästarna, sprak och slag osv? eller upplever ni att dom går sönder?

Jag tror och hoppas att det här kommer fungera så bra som jag tror och hoppas innerligt att hon inte sätter sig i sin nya haybar..

Sv: Haybar

Jag har haft min Haybar i mer än två år till min stora höspridare och den är fortfarande hel och fin! Han kliar sig på den osv men den har inte blivit sliten alls :) Om det är "äckligt" hö eller för mycket så kastar han dock ut det och trampar på det. :banghead:

Första natten och den är fortfarande hel iaf. Riktigt nöjd över köpet låg något kilo kvar idag, så nu får jag ge min häst hur mycket hö jag vill utan att det blir gnäll :D

Jag har haft min i 2 år och är hur nöjd som helst med den! :love: Min häst är en riktigt "rullare" så jag var övertygad att hon skulle råka sparka sönder den men den är fortfarande utan en skråma :)

Liknande trådar

Hundträning Jag har skrivit här förut att vi köpte en valp i november och vi har nu två spaniels. Gamla hunden är fem år. Vi har nu fått... 2 3
Svar
53
· Visningar
5 967
Senast: Milosari
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag... 2
Svar
34
· Visningar
5 354
Senast: Mia_R
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 381
Senast: Johanna1988
·
R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 064
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka