Helsvart fågelsort!

Finns väl exotiska svarta fåglar men de har väl oftast gul näbb.. Vet inte vasd raserna heter heller tyvärr
 
Sothöna. Hade en förut, köpte ägg och råkade få ett ägg som innehöll en sådan. Tyvärr så blev den utmobbad och dog tillslut :cry:
 
Just ja, glömde haklappen... Men fina är de!
Hmm, måste vara någon annan fågel som var svart då... Vet inte varför men jag fick för mig att det var zebrafink jag hade sett :confused:
 
Det finns en svensk helsvart lantrashöna. Tror till och med deras ägg går åt svart. Har för mig att CillaW på som brukar vara på buke, har/har haft sådana.
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin För drygt ett år sedan köpte jag fodrade leggings i en lokal butik. Nu är jag tillbaka dit och exakt inget passar. Allt är för långt...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
4 252
IT & mobiler Jag skulle vilja göra en siluett (helsvart eller kontur) på en ponny utifrån ett foto. Är det någon som vet hur man gör, på ett så...
Svar
7
· Visningar
1 001
Senast: Mearas
·
Hundavel & Ras Jag mötte en hund på promenad tidigare och blev spontant (men för sent för att komma mig för att fråga människan som höll i kopplet)...
Svar
8
· Visningar
1 149
Senast: lilstar
·
Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
47 48 49
Svar
971
· Visningar
34 192
Senast: Soffan74
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp