_FiA_
Trådstartare
Någon annan här inne som helt tappat rösten i flera dagar? Sjukt otäckt och frustrerande är det. Jag har planer för midsommar imorgon, men det antar jag att jag kan glömma! Det började med hemskt halsont (min pojkvän har precis haft skiten) och sedan hosta och öronvärk och igår när jag vaknade hade jag extremt svag röst, fick fram lite kraxande ,senare under dagen försvann rösten helt. Får inte fram ett ljud överhuvudtaget. Var till doktorn som tittade i halsen och men den såg okej ut?!.
Hur som helst så klär det väl vara luftrörskatarr eller något sånt, finns det några hemmakurer som hjälper att man blir bättre snabbare? Hur länge kan man behöva dras men den här skiten? Tur att det är helg nu, så jag bara behövde vara sjuk från jobbet en dag (antar att jag kommer kunna jobba måndag? )

Hur som helst så klär det väl vara luftrörskatarr eller något sånt, finns det några hemmakurer som hjälper att man blir bättre snabbare? Hur länge kan man behöva dras men den här skiten? Tur att det är helg nu, så jag bara behövde vara sjuk från jobbet en dag (antar att jag kommer kunna jobba måndag? )