S

simora88

va tykks om MVG´s hemmis?
färg och form? struktur? lätt att hitta?
mer info kommer, men det är bara en skiss än så länge MVG
 
Detta är vad jag tycker:

* Kolla över stavningen! massor med stavfel ex. Sundsvall stavas med stor bokstav, litte med ett t, inte stor bokstav efter komma osv.

* Bakåtlänk på personliga presentationerna och ev. bilder

* litte kuligt, fel på sidan

* Länksidan, lägg in dom i en tabell eller ha dom i en lista av nåt slag, så dom kommer under varandra istället för bättre översikt

* om oss, ha inte texten centrerad, tycker det är jobbigt att läsa text som är centrerad, nu var den inte så lång, men den kanske blir

färgerna bra och lättnavigerad sida
 
ok.. :) men som sakt.. ännu bara en mall.. å hade på gränsen till IG på svenska betyget senast :o :angel:
 

Liknande trådar

Samhälle Jag har för några år sedan åkt förbi Dragongate i Älvkarleby. Men inte stannat. Jag har googlat runt nu men inte hittat någon uppdaterad...
Svar
17
· Visningar
1 138
Senast: Habina
·
Skola & Jobb Jag sitter och tittar på antagning.se men är osäker på vad jag ska söka. Var inne på att läsa till journalist men hittar bara enstaka...
2
Svar
36
· Visningar
1 871
Senast: skiesabove
·
Kultur Jag håller på att göra ett utkast till en bok inom ett av mina specialområden. Målgruppen (tänker jag mig) är både forskare inom ämnet...
Svar
9
· Visningar
548
Senast: Myrten
·
Kläder & Bli fin För drygt ett år sedan köpte jag fodrade leggings i en lokal butik. Nu är jag tillbaka dit och exakt inget passar. Allt är för långt...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
4 252

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Koppel som släppte
  • Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp