Hemsida, Dinstudio?

Taefill

Trådstartare
Jag tänkte börja göra en hemsida. Många "bekantingar" har egna på dinstudio, så jag kikade in på deras sida och såg att det kostar litegrann varje månad. Inga stora pengar men lite. Är det värt det framför en gratissida? Det handlar om mellan 65 och 89 kr per månad.
Annars, vilka sidor kan man använda sig av som ger tydliga och fina hemsidor och som är lätt för en nybörjare?

Sv: Hemsida, Dinstudio?

Jag har haft gratishemsidor förut men blev less på att aldrig få till det som jag ville och allting gick så segt + all denna REKLAM :crazy: Så jag bytte till en sida liknanade dinstudio (cybersite), det kostar ju lite i månaden men jag tycker helt klart det är värt det. Önskar att jag kunde bygga helt från grunden men tyvärr är mina html-kunskaper ganska begränsade :crazy:

zoomin är väldigt bra. gratis men med reklam. dock kan du betala in en summa och få din sida reklamfri.

Senast ändrad av en moderator:

Jag har ett flertal sidor på one.com, kostar i princip ingenting. Man får alt jag vill ha i alla fall, php , mysql mail osv...

Jag gillar cybersite som är enkel att använda men ser ändå proffsig ut. Reklamen (om man vill ha gratisvarianten) är "diskret" och stör inte sidan.

Liknande trådar

Hundhälsa Snart är det äntligen dags att hämta hem en liten Sheltievalp. Efter att ha läst runt lite på forumet börjar jag mer och mer fundera på...
Svar
12
· Visningar
1 199
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag varit ute och snurrat i världen något år, och insett att min plats inte fanns därute heller så bestämde jag mig för att fördriva...
Svar
0
· Visningar
1 523
Senast: miumiu
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter mitt förra blogginlägg kom jag att tänka på det här med att jag var bra på att förtrycka mig själv under min uppväxt… Och då kom...
Svar
19
· Visningar
4 001
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att... 2
Svar
20
· Visningar
5 934

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka