• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Nora
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 646
Status
Stängd för vidare inlägg.
N

Nora

Då det går lite segt för brorsan att fixa min hemsida tänkte jag höra här... Hur/var kan jag ordna min egen hemsida (inte total oskuld på datorer men det får inte vara för avancerat..) där jag också kan välja webadress? Behöver lägga ut lite material men viktigast är att den är lätt att uppdatera. Behöver inte vara gratis men ju billigare desto roligare ;)

Tacksam för svar!!

Sv: Hemsida

Har du kollat i någon av de minst 175 trådarna på just det här forumet som har >hemsida< i rubriken?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde... 3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 986
Senast: Juli0a
·
Skola & Jobb Hej Buke, Jag skriver under anonymt nick pga att det är personligt och allmänt jobbigt. Bakgrund: Jag jobbar som konsult sedan några år... 2
Svar
28
· Visningar
4 362
Senast: monster1
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag skulle vilja att det fanns olika länder där samhällena funkade på olika sätt - och att man kunde välja att bo i det land som passade...
Svar
8
· Visningar
1 636
Senast: Araminta
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns... 6 7 8
Svar
151
· Visningar
24 492
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka