hemsideadress (igen)

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Alpin87
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 874
A

Alpin87

finns det något gratis ställe där man kan få sitt-namn.se eller kostar alla nåt?

Egen domän *.se, .co, .org o.s.v. kostar alltid.
En *.se domän kostar 200:-/år + nyregistreringsavgift.

NIC-SE
På NIC-SE finns allt du behöver veta, samt lista över ombud.

Jag har för mig att det har funnits något ställe där man kunde få en .com adress gratis, men då blev det rejält med reklam på sidan.
Annars kostar nog alla egna domänadresser!

.se har jag inte sett något gratisställe för, men för .com finns det en del, som dock lägger till reklam på din sida. Och du får i regel inget utrymme att lägga din sida på, utan det måste du skaffa någon annanstans.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har en bläckstråleskrivare med en hel del år på nacken. Den har i ganska många år enbart agerat scanner, pga nåt krångel efter byte...
Svar
7
· Visningar
358
Senast: ameo
·
IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
319
Senast: Tilly_85
·
IT & mobiler Hjälp mig att inte bli ruinerad av min mobil eller kanske egentligen mer av min operatör när jag reser utomlands imorgon :nailbiting...
Svar
10
· Visningar
562
IT & mobiler Jag hittar inte det personliga valvet längre, det som hade en extra inloggning. Nån som känner igen? Har de avskaffat det och var finns...
Svar
0
· Visningar
185
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka