Hemsidesprogram

wrangler

Trådstartare
Hjälp en totalt okunnig!!!

Jag måste verkligen fixa om min hemsida som nu ligger vilande (endast en startsida med kontaktuppgifter) och killen som ska göra det får aldrig tummen ur!

Hur svårt är det att knåpa ihop det själv?

Vilket program ska man använda? Duger bara de som kostar pengar eller finns det bra gratisprogram eller billigare varianter? Kan man ladda ner dom direkt från nätet?

Tips på program?

Snälla hjälp mig jag måste fixa detta på något sätt men jag är heeelt lost på sånt här!!! :bow:

Sv: Hemsidesprogram

Jag har gjort en enkel till vårt företag, för en billig peng. Eftersom jag gärna uppdaterar den på jobbet :angel: var det viktigt för mig att den var webbaserad, så att jag kan komma åt den från vilken dator som helst.
Pm:a om du vill kika på den, och ha länk dit där jag har den.

Liknande trådar

Kropp & Själ Ber om ursäkt redan från början om det här blir långt, krångligt och invecklat. Mitt självförtroende och självkänsla är för närvarande... 2
Svar
26
· Visningar
3 272
Senast: Kiwifrukt
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det känns faktiskt som att jag äntligen har förstått och hittat en riktning när det gäller arbetet med min hälsa! ”Bara” 9 år efter att...
Svar
0
· Visningar
481
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Relationer Hej kära buke. Jag har så ledsen och förkrossad att jag behöver skriva av mig och ha någon som lyssnar. För åtta år sedan träffa jag...
Svar
8
· Visningar
2 105
Senast: NotlikeI
·
IT & mobiler Min dator dog i februari och sedan dess har den vägrat starta. I går äntligen fick jag den "lagad" av en snäll kille och det som var fel...
Svar
8
· Visningar
1 758
Senast: Araminta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Om skilsmässa
  • Dejtingtråden del 38
  • Balkong 2025

Hund, Katt, Andra Djur