Henratransport

ann80

Trådstartare
Är väldigt intresserad av att köpa Henra Amazon enhästars. Använde ett sånt o tyckte de var kanon. Är det ngn som har ett sådant eller har erfarenheter av de?

Sv: Henratransport

har en tvåhästars amazone boggi... den är superbra!! Köpte den i augusti i år... Den ligger jättebra efter bilen och har väldigt smidiga lösningar på bommar mm.

/Linda

Ok. Enhästarssläpet ser ju ut precis som en sån fast förkrympt :) så den kanske har samma bra egenskaper då:)

Älskar dom...

stall kompisen har en, lånat flera gånger. både hon och jag älskar den. Hästarna också. Gott om plats för en häst, inbjudande - högt i tak, ljus och luftig. Går att dra med liten bil utan att överstiga max totalvikten. Lätt att lasta på i.

När jag själv köper kommer det att bli en sådan.

Menar du Henra i övrigt eller just enhästerssläpet? Isf låter det ju väldigt lovande :)

Liknande trådar

Utrustning Insett att schabrakgarderoben behöver förnyas… Ska sälja av Ps schabraken för de glider som f*n på nya hästen🫣 Det är liksom hela... 2
Svar
22
· Visningar
1 410
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Jag står situationen att jag överväger att köpa en egen sadel som jag ska använda på andras hästar då jag inte äger en. Då det givetvis... 2
Svar
21
· Visningar
1 239
Senast: MiniLi
·
Utrustning Den här tiden på året är min häst, som många andra, väldigt skavkänslig. Hon får bland annat skav på halsen av tyglarna. Jag använder... 2
Svar
26
· Visningar
887
Senast: TinyWiny
·
Utrustning Sitter å lurar på att införskaffa ett sidepull för att prova på grabbarna, men funderar på det här med designen på nosdelen Hur stor...
Svar
12
· Visningar
977
Senast: Shixle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Tandfen utan kontanter
  • Eurovision 2025
  • Vad läser du just nu?

Hund, Katt, Andra Djur