Henri de Rivel hopp exklusive.

T

Tigerlilja

Vad har ni för erfarenheter av den här sadeln??
Är den värd att satsa på?
Kvalitet?
Allt ni vet är givetvis av intresse :)
 
Jag gillar min HdR, som jag köpte i december förra året.
Jag känner att jag sitter säkert i den när Besten busar och bockar.
Kvalitén verkar jättebra och sadeln är skön att sitta i.

Dock använder jag sadeln så sällan numera att jag funderar på att lämna den som inbyte när jag köper en barocksadel.

Immer
 
Den är enormt mycket snyggare i verkligheten. Gå in på mitt album sadlar under sidan:
http://photos.yahoo.com/reneknutson

Så finns det en hel del bilder på en sådan sadel.

Jag blev tvungen att sälja min i somras eftersom min häst breddade sig jätte mycket. Nu letar jag efter en ny begagnad sådan sadel och jag kommer inte att köpa någon annan än just den. Om det så innebär att jag måste köpa en ny...så man kan ju säga att jag gillade den. :D
Båd
Både jag och hästen älskade den sadeln.

HdR håller jätte bra kvalitet, men kolla bossorna! de kan vara av varierande kvalitet!
 

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
12 13 14
Svar
268
· Visningar
8 302
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
66 615
Senast: Jeps
·
Hästmänniskan Hej! Det har nyligen uppstått en konflikt mellan mig och en kvinna som samäger en häst tillsammans. Vi har under ca 2 år ägt hästen 50%...
Svar
13
· Visningar
2 787
Katthälsa Hej! Min katt Freja utreds just nu för allergi. Har en bra dialog med vet. Hon har lämnat två blodprover, ett för foder och ett för...
Svar
10
· Visningar
1 097
Senast: Glimra
·

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp