Henri De Rivel Paris

feel

Trådstartare
Har enorma problem med att hitta dressyrsadel till min häst. Det som passar honom trivs inte jag i och vice versa.

Hur är HdRs sadlar? Någon som har modellen Paris? Hur är de i bomvidderna? Den jag har kikat på är i vidd 4,5 (xtra vid), är de rymliga?

Sv: Henri De Rivel Paris

Jag kan inte uttala mig om något annat än hur de är att rida i, och jag tycker att de är supersköna :love:.

Sv: Henri De Rivel Paris

Jag har på senaste tiden ridit väldigt mycket i en dressyrsadel av märket HdR (Antenor tror jag att den heter). Just den sadeln är otroligt sitsfrämjande, är ordentligt djup i sätet och har rejäla knästöd.

Bomvidderna kan jag inte uttala mig om, tyvärr.

Liknande trådar

Utrustning Nu ska jag inte ropa hej förrän jag är över bäcken (eller möjligen bäckenet i mitt fall ;P) men jag verkar ha hittat en dressyrsadel som...
Svar
3
· Visningar
776
Senast: Linda_A
·
Utrustning Köpt min drömhäst för ett par veckor sedan som är helt underbar på alla sätt och vis. Jag har dock enorma problem med att hitta en sadel...
Svar
7
· Visningar
2 978
Utrustning Jag har två hästar, den ena har en prestige versaille och den andra har en prestige Roma. Har även provat ut prestige Paris på dem o den...
Svar
11
· Visningar
10 650
Senast: Ace
·
Utrustning Vi har idag provat några dressyrsadlar som vi lånat med hem och funderar på hur vi ska ta oss vidare efter detta. Albion 17" K2 MW...
Svar
0
· Visningar
2 503
Senast: Rimfaxe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka