Henri de Rivel

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Asterix
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 11
  • Visningar Visningar 1 151
A

Asterix

Någon som har erfarenhet av deras träns?
Hur är läderkvaliten ?
Funderade på detta, fast brunt då.
z2793a.jpg

Sen undrar jag oxå var jag kan köpa loop tyglar? De ingick på ett träns där, men de fanns inte i brun som jag ska ha :(

:bow:

Sv: Henri de Rivel

detta har jag. ett brunt som jag ska ha som lite slit och släng, men det är fint :)

Jag har det svarta dressyrtränset och är väldigt nöjd med det. Jag tycker att du får ett bra träns för de pengarna, men går ju inte att jämföra kvalitén med träns i 3000 kr klassen förstås. Men jag tycker det har bra passform, är något stelt i början men mjuknar upp snabbt. Så jag är mycket nöjd med mitt. Inget att klaga på.

Jag har funderingar på att köpa just ett sådant träns du visar på bilden och ha som hoppträns.

ah vad bra..
Ja det är ju det, om jag hade haft råd med ett 3oookr träns så hade jag köpt det :p haha.
Ja, Jag gillar det verkligen :banana: för dem pengarna som sagt. =)

Har en hdr-sadel, lädret har bra kvalite..
tränsen är säkert också bra!!:)

Liknande trådar

Utrustning Jag står situationen att jag överväger att köpa en egen sadel som jag ska använda på andras hästar då jag inte äger en. Då det givetvis... 2
Svar
21
· Visningar
1 235
Senast: MiniLi
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
668
Senast: cowgirl81
·
R
Kläder & Bli fin Jag vill inte "sno" tråden om hur mycket kläder man ska köpa på ett år så därför så gör jag en egen tråd om dethär! Men jag undrar lite... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 570
Senast: Badger
·
Hundavel & Ras Tänkte fråga lite öppet här där det säkert finns en del erfarenheter. Funderar på kommande hund. Jagar och har kommit in på att fundera... 2
Svar
24
· Visningar
2 344

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka