High Chaparrall Horse Show 2018, buekträff???

Så hemskt ledsen, blev liggande i stugan med magknip :cry: och missade en stor del av tävlingen.... Jobbade mina pass men däremellan var det sängen som gällde. Nytt försök nästa år??
 
Så hemskt ledsen, blev liggande i stugan med magknip :cry: och missade en stor del av tävlingen.... Jobbade mina pass men däremellan var det sängen som gällde. Nytt försök nästa år??
Oj, stackare! :( Synd, så fina dagar som det var i år.
Ja, nytt försök nästa år. Funderade på att åka upp till Backamo sen i september men det blir väl ingen massvandring dit från Buke.
 
Vad händer i Backamo??

Ja, lite surt att missa allt utom Pole bendingen i princip:crazy:
 
Det är Bohus Ropers som arrangerar tävling söndagen 2/9 i samband med Bondens Dag-helgen. Litet glest med info ännu men verkar bli pole bending, barrel race, keyhole och litet olika dummy roping. Det är väl det enda i tävlingsväg som jag vet om på västkusten, förutom vår egen tävling 18/8. (Fast nu blev jag osäker, det står 19/8 i WRASkalendern... men jag hade bestämt för mig att det är lördagen...)

Hjo Ko vore förstås kul, osäkert om kalendern tillåter. Och quarter-SM förstås, men jag har inte nån quarterrepresentation i familjen längre så jag åker nog inte upp o tittar.
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 344
Senast: jemeni
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 079
Senast: cassiopeja
·
Relationer Ååååh. Sliter mitt hår av frustration. Behöver råd utifrån, från oberoende personer som inte känner varken mig eller min pojkvän...
2
Svar
28
· Visningar
5 534
Senast: Got2Be
·
Relationer Hej kära bukefalister! Nu vänder jag mig till er för att få hjälp och rådgivning i en situation som har växt fram den senaste tiden...
Svar
5
· Visningar
1 504
Senast: Malin_L
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Ännu en tråd om hundfoder
  • Uppdateringstråd 29
  • Black & tan?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp