Hills i/d dietfoder

feel

Trådstartare
Min hund har ätit Hills i/d i flera år och mått bra. På sistone har han fått oförklarlig klåda, i samband med detta har Hills fått nya påsar...

Är det någon här som fodrar med det fodret? Vet ni om de ändrat något på innehållet? Har någon kvar en gammal påse och kan fota innehållsförteckning?

Min hund har ätit Hills i/d i flera år och mått bra. På sistone har han fått oförklarlig klåda, i samband med detta har Hills fått nya påsar...

Är det någon här som fodrar med det fodret? Vet ni om de ändrat något på innehållet? Har någon kvar en gammal påse och kan fota innehållsförteckning?
Ska kolla tror jag har en påse med det gamla utseendet kvar

Liknande trådar

Hundhälsa Två små barn på 4 år har börjat sätta spår på vår 7 åriga tik. Hon har alltid varit speciellt, på ett bra sätt. Men nu har det allt mer...
Svar
13
· Visningar
1 158
Senast: snöflingor
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 621
Senast: Otherside
·
Hundhälsa Jag vet att det finns en del trådar som detta men väljer ändå att starta en ny. Vi behöver byta foder på Ascot, från färskfoder till... 4 5 6
Svar
110
· Visningar
10 981
Senast: tanten
·
R
Gravid - 1år I dag var min man och jag och gjorde ett tidigt ultraljud, då vi ville se om allt såg bra ut med "vårt lilla Pyre" (jag är i v. 7). Vi... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 665
Senast: julgrisen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka