Hingst-tips mottages!

derficutly

Trådstartare
Behöver tips på hingst som lämnar bra benställning, bra temperament, gärna multitalang eller hopphingst med bra gång. Gärna lite rejälare hingst..

Spåna fritt! :D

Sv: Hingst-tips mottages!

Det kan vara bra att veta stoets stam så att man inte tipsar om nära släkting !

jag håller annars med Görel om Fetcher N. Även HipHop och Feliciano är ju hingstar med alla de egenskaperna

Okeanos eller Rambo är två alternativ eller framför allt Belamour (9:a på benen) men återigen beror det ju på vilken stam ditt sto har.:)

Gäller det ett fullblodssto så håller jag med om att Feliciano kan vara ett bra val. Aerline H är ett annat förslag. Båda har blivit avkommebedömda. Cartier har fin gång, hans första årgång verkar att ha gått bra på 3-årstesten iår. Du skulle också kunna titta på Donnerfly och Weltman som också är avkommebedömda.
Sedan finns Ludwigs Champion, med bra storlek, gång och hopp och kan säkert passa till ett fullblod.

Liknande trådar

Avel Jag är jättenybörjare på avel och är i full färd med att försöka välja hingst. Hittar många äldre trådar om samma ämne med hingstar som...
Svar
17
· Visningar
1 295
Senast: Murray
·
Avel Då det finns så mycket erfarenhet här om hingstar kollar jag om ni har tips på hingst med dessa kriterier. Fux Bra exteriör Bra psyke... 2
Svar
25
· Visningar
1 729
Senast: Nikan
·
Avel Hej! Jag hade tänkt betäcka mitt sto i år och har lite frågor och funderingar kring hela processen. Det här kommer vara både mitt och...
Svar
1
· Visningar
485
Senast: Freazer
·
Avel Funderingarna går lite kring att betäcka min swb och jag har såklart lite koll på en del hingstar. Men det är ju alltid ett sammelsurium... 2
Svar
38
· Visningar
3 644
Senast: Hedwig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka