Bukefalos 28 år!

Hingstkalendern

M

marijaa

Vem är det som producerar hinstkalendern (med islandshästar)? hur kommer jag i kontakt med dem? vet att jag varit inne på deras sida en gång, men tappat bort adressen.

I år vill jag ha ett ex!!!! :-)
/Marijaa
 
Hej

Jag blir så glad över allt intresse som visats för hingstkalendern & måste tyvärr göra er alla besvikna, det blir ingen i år...
På grund av tidsbrist så har jag inte kunnat ta fram en kalender i år, men nästa år så är den tillbaka & då blir den minst dubbelt så bra! :banana:
 
ett litet inlägg till din sida: Siggi fra Aase är död och Vinur från Nedergården kastrerad.

Jättefin sida!!!!

/Malin
 
Näää, är Siggi död?? jag minns honom så väl från hingstbedömningen på Häringe den tiden??

Vad hände??

Lena
 
Ja, det är jättetråkigt! Är god kompis med hans ägare och har ridit honom och han avr underbar!!!
Han gick bort i tarmvred i februari 2003 :cry:

/Malin
 
De på ridning.se kommer att publicera komplett hingstkalender för 2004 med poäng och information om hingstägare/hållare.

// Hingstägare
 
Agersta ridshop har den säkert de har allt med islandshästar! jag vet att de har olika kalendrar,afficsher och almanackor på islandshästar och hingstar från bland annat Island.

www.agersta.nu
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag vet att många är trötta på mina skriverier och gnällande. Men ganska ofta är det berättigat, när man som funktionsnedsatt ÄR i...
Svar
0
· Visningar
425
Senast: IngelaH
·
  • Artikel
Dagbok Nu när jag varit sjuk inser jag hur ensam jag är. Ingen mer än min syster hör av sig.. Det finns nog de som inte ens har de så jag...
2
Svar
24
· Visningar
2 052
Senast: Nepenthe
·
Katthälsa Går en skabbräv här väldigt nära oss. Självklart håller vi katterna inne, var en jägare här idag men jag vet inte om räven är hittad...
Svar
1
· Visningar
607
Relationer Jag har en syster som för ett år sedan helt plötsligt sa upp kontakten med vår mamma och började hänga ut henne som narcissist mm på...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 597
Senast: kubikmeter
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp