Hingstval 2008

Sv: Hingstval 2008

Funderar på Express Lavec till mitt sto .
Ngn som har erfarenheter av han och avkommor till han? De har ju sett ganska bra ut än så länge de man sett...
Kan tilläggas att jag har ett Armbro Scorpion sto, en riktig talang i trän,men i tävling klarar inte psyket med.Hon blir för nervös...

Nu har vi lyckas bestämma oss för hingstar till ytterligare ett par av damerna:
Jalusie går även hon till Prodigious.
Zelda går till Love You.

Ska betäcka mitt sto för första gången o har valt Up Front Larry :rofl:

Express Lavec har jag en kanonfin märr efter. Har hört att han lmnar "antingen eller". Min är 3 år och stor o rejäl och den rätta sorten enl tränaren.

I år är priset sänkt på Coktail Jet till 7500 euro (12 000 euro förut). Det var inte så tokigt! :d

Kl

Här hemma har det ramlat in lite bokningar.

Maternelle till Dream Vacation
Novitet November och Maligator till Flirtin Man
Kära Emilia till Varenne
Gåvanfrånovan till Dream Vacation
I Saw Molly, Diana East och Pandora Simb till Love You
Sotarns Pandora till Spotlite Lobell
Vamp till Dream Vacation

Kommer fler senare.

AM

Japp! Står på hans svenska hemsida.

De har även sänkt Kazire de Guez till 2000 euro (!!!) eftersom han dog och man bara får använda hans fryssperma i år. Dessutom sänkte de ju Defi d'Aunou förra året till 2500 euro och det gäller ju i år med.

Liknande trådar

Avel Tidigt på säsongen men jag tittar och följer hingstarna som visas nu utomlands. Har ögonen på flera st som visat sig lite extra men såg... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
7 526
Senast: MiniLi
·
Trav Är en som är ganska ny inom trav och monté världen och funderar på att köpa min första monté sadel. Men vet inte riktigt vilken? Väger...
Svar
1
· Visningar
336
Senast: MayGrace
·
Avel Är i startgroparna att leta hingst. Men när brukar de hingstar som kommer vara i avel ha kommit ut på Språngrulla ? Som det är nu så...
Svar
0
· Visningar
193
Senast: corzette
·
Hästvård Hej! Ganska nyligen flyttade det in en valack till hagen där mitt sto går som enligt tidigare ägare har gått med ston innan. Ganska... 2
Svar
32
· Visningar
2 494

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Fågelobservationer
  • Flytta med utekatt
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Tillbaka