Hingstval till hoppsto!

Jag gillar Irco Mena! Nu står det helt still, men Thomas Velins häst?? vad är det han heter?? :o :confused:
Fast han kostar ju MKT pengar...
Berlin är vacker, hoppar trevligt.
 
Själv har jag detta året använt mig av Santa Cruz och Lasandos.
Lasandos är mer beprövad, medan Santa Cruz var en spännande nykomlings chansning vi gjorde!

Lasandos valde jag då jag är mycket förtjust i Landgraf blodet, och då vi dessutom har ett Lasandos sto som jag anser vara toppen... valde jag honom. Fadern Landlord är jag också mycket förtjust i... och är en bra hingst!

Andra hingstar jag gillar är: Stanford, Chess, Guido, och Lancier.

Hade jag haft mycket stålar hade jag gärna använt Quidam de Revel.. :smirk: men då får jag nog börja leta efter en miljonär! :D
 
Kanske skulle tillägga att våra ston är e. Lasandos och e. Cortus :)
 

Liknande trådar

Avel Hej Buke! Jag skulle jättegärna vilja veta vad alla kloka, kunniga människor här inne på avelsforumet har för idéer gällande hingstval...
Svar
11
· Visningar
1 967
Senast: fridshem
·
Avel Jag skriver inte ofta på Buke men läser desto mer, på sistone har det blivit många trådar på avelsforumet eftersom att jag funderar på...
2
Svar
24
· Visningar
4 018
Avel Funderar på att betäcka mitt Hip Hop - Everest sto nästa år. Kanske för tidigt och veta vilka blodslinjer som faller väl ut med hip hop...
Svar
6
· Visningar
1 661
Senast: Concett
·
Avel Hej! Hoppas att det är okej att göra så här :) Är väldigt ny här, så skäll på mig (snällt, tack! ;) ) om jag gör något knasigt...
Svar
17
· Visningar
4 453
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp