Hiss & Diss 2

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Trott
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 005
  • Visningar Visningar 225 270
Status
Stängd för vidare inlägg.
Den här är såå sjukligt god:d och det bästa av allt, förutom en sval ingefärssmak är att den inte smakar en ynkaste tillstymmelse av öl. Nöjdare än nöjdast.

stones_ginger_joe_-_500ml_bottle_high_res_54c7c818e087c32608dabbde.jpg

Japp väldigt alkoholfri står det på min flaska:up:

Verkar som att jag blivit både färgblind och tappat läsförmågan, den jag har på bordet bredvid mig har VIT ettikett och är alkoholfri:banghead: alltså denhära

Ginger+Joe+alkoholfri_M.jpg

Den Ginger Joe med alkohol är för söt tycker jag :down: Passar på med en favorit i repris-Hiss: Fentimans alkoholfria ekologiska ginger ale (inte sötsliksig utan perfekt avvägd sötma). Finns på mitt lilla Ica!
41cc7UqWtqL.jpg

Den här, förbaskat god! Är dessutom väldigt sugen på att testa fler av deras produkter, svenskt och tar tillvara på andrahandssorteringen av rotsaker etc, och smakar det lika bra som denna, så.... då kommer det få bo många av deras olika produkter hemma hos mig! Såg att vi även hade deras kycklingfärs i min hemmabutik så även den kommer att få åka med i korgen :)

9%20Ekologisk%20Pulled%20Beef%20BBQ%20.jpg

HISS till restaurangen Mui Gong i Lund. Väldigt anspråkslös lokal, lite kallt rent av, men shit pommes frites vilken god mat! Och till ett väldigt trevligt pris också. För bästa upplevelse tror jag att man ska vara en 3-4 st som delar på lika många rätter.

http://www.muigong.se

@Malibu_Stacy Soppan är gooood!
Hiss till Keldas nya soppa Tex Mex! Smakar som "riktig" tacos luktar :p Skitgod! Jag äter normalt inte soppa, men börjat prova och denna kommer jag lätt köpa fler gånger! Jag har krossat lite nachos i, som dom tipsar om på baksidan och har creme fraishe till. Den är lite stark, men på ett bra sätt.
Image.aspx

HISS

Har nu också provat denna. Med riven ost, lätt crème fraiche och bitar av tacochips som topping. Mycket god! Kommer definitivt äta igen. Smidigt att ta med på jobbet och extra plus för den långa hållbarheten.

Någon som provat Frödinges Pecan Pie som de gör reklam för på TV nu?

Juleskum a la 2015 års specialvariant clementin:

DISS! :rage::down::(

Luktade unket och äckligt och smakade marginellt bättre. Mycket irriterande då jag älskar clementiner OCH juleskum och kombinationen verkade väldigt lovande i min fantasi. Men efter dagens deprimerande test blir det fortsättningsvis traditionella juleskum, och traditionella clementiner. Var sak på sin plats.

Juleskum a la 2015 års specialvariant clementin:

DISS! :rage::down::(

Luktade unket och äckligt och smakade marginellt bättre. Mycket irriterande då jag älskar clementiner OCH juleskum och kombinationen verkade väldigt lovande i min fantasi. Men efter dagens deprimerande test blir det fortsättningsvis traditionella juleskum, och traditionella clementiner. Var sak på sin plats.
Tack för varningen! :rofl:
Funderade lite på att köpa den för någon vecka sedan men avstod då citrusfrukter i godis sällan smakar gott imo. Var för sig är bäst :up: (clementiner, julskum och julmust på julaftonkväll :love:)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
2 244
Senast: Halcyon
·
Anläggning Behöver hjälp att förstå hur detta ”omöjliga” kan ske! Min häst står i en utebox. Det är totalt två uteboxar som hör till stallet, så... 2
Svar
39
· Visningar
3 979
Senast: jemeni
·
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som... 2
Svar
24
· Visningar
1 378
Senast: skiesabove
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 389
Senast: Johanna1988
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka