Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dissar Haribo, sura nappar sedan de ändrade receptet!
De varje enskild smak smakar sämre, samt smakkombinationerna är dessutom kass!
Dessutom var dessa min "räddare i nöden" godis eftersom de förutom gelatinet inte innehöll någon skit. Numera är det lusröd i den...![]()
Antar att du menar det där färgämnet gjort på löss? Varför är det skit?
Precis, och jag tål det inte. Tungan svullnar av det.... Så därför tycker jag att det är skit.
Jag tyckte de var ganska menlösa. Jag hade väntat mig mycket mer mint. Visst de var goda, men smakade inte mintigt. Kommer inte köpa igen.En blygsam Hiss, för de var ganska goda! Särskilt de med päronsmak och polkasmak.
![]()
En blygsam Hiss, för de var ganska goda! Särskilt de med päronsmak och polkasmak.
![]()
Fet jäkla HISS!
Måste prova med dipp nästa gång....aaaaah!
![]()
Fet jäkla HISS!
![]()
Måste tokhissa Valios laktosfria kvarg som smakar hallon & blåbär.
För någon som har svårt att få i sig alla mål per dag och dessutom lätt mår illa är den en räddare i nöden. Sjukt god och dessutom med trevlig konsistens.
Jag gillar dom också. Men vanilj är favoriten. Och jag älskar att dom är sötade med riktigt socker eftersom jag blir illamående av sötningsmedel.![]()
För någon som har svårt att få i sig alla mål per dag och dessutom lätt mår illa är den en räddare i nöden. Sjukt god och dessutom med trevlig konsistens.
![]()
![]()
Fet jäkla HISS!
Skulle köpa chips i går, pillar på denna och min nuvarande favorit grill/vitlök (i brist på aioli).... Men VÅGAR inte köpa påsen, tänk om den är äcklig och jag då inte fååår ngt fredagschips?
Hittar dock den i minipaket så köper hem för att testa...
Och WOW vad god den var!! Kanske inte så mkt ostsmak, men tydlig chipotle...lite mot grillchipshållet, och hetta... MUMS!
Blir garanterat stor påse nästa gång![]()
Ja perfektSåg också att de har små påsar, det är ju perfekt när nya smaker kommer att erbjuda en "provpåse"![]()