Hiss & Diss 2

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Trott
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 005
  • Visningar Visningar 225 581
Status
Stängd för vidare inlägg.
Dissar Haribo, sura nappar sedan de ändrade receptet!
De varje enskild smak smakar sämre, samt smakkombinationerna är dessutom kass!

Dessutom var dessa min "räddare i nöden" godis eftersom de förutom gelatinet inte innehöll någon skit. Numera är det lusröd i den... :arghh::cry:

Dissar Haribo, sura nappar sedan de ändrade receptet!
De varje enskild smak smakar sämre, samt smakkombinationerna är dessutom kass!

Dessutom var dessa min "räddare i nöden" godis eftersom de förutom gelatinet inte innehöll någon skit. Numera är det lusröd i den... :arghh::cry:

Antar att du menar det där färgämnet gjort på löss? Varför är det skit?

En blygsam Hiss, för de var ganska goda! Särskilt de med päronsmak och polkasmak.
DSC_7425-720x478.jpg

Ja de kan inte direkt mäta sig med de bafucin mint jag knaprar nu :D @purity_666
Men tyckte de var ganska goda ändå, de gör ju inte direkt anspråk på/intryck av att smaka mint a la after eight.

NoImageURL

Måste tokhissa Valios laktosfria kvarg som smakar hallon & blåbär.
För någon som har svårt att få i sig alla mål per dag och dessutom lätt mår illa är den en räddare i nöden. Sjukt god och dessutom med trevlig konsistens.

NoImageURL

För någon som har svårt att få i sig alla mål per dag och dessutom lätt mår illa är den en räddare i nöden. Sjukt god och dessutom med trevlig konsistens.

Alla de är goda (Valios sötade) men min mage avskyr allt sockret :(

En blygsam HISS (bilden är för stor ;)):
wpid-wp-image-1520379381jpg.jpg

De är goda men inte i närheten av Kantarell&Gräddfil som de släppte för två år sedan :love: Det märks i affärerna att de inte är lika goda, det finns nämligen kvar av dem :p

NoImageURL

Jag gillar dom också. Men vanilj är favoriten. Och jag älskar att dom är sötade med riktigt socker eftersom jag blir illamående av sötningsmedel. :up:

NoImageURL

Jag gillar Päron och Kola - som en dessert :p
Samt bra att de har riktigt socker istället för äckligt sötningsmedel.

u9amvq1mjin8ommf6wha.jpg

Fet jäkla HISS!

Måste prova med dipp nästa gång....aaaaah!

Skulle köpa chips i går, pillar på denna och min nuvarande favorit grill/vitlök (i brist på aioli).... Men VÅGAR inte köpa påsen, tänk om den är äcklig och jag då inte fååår ngt fredagschips? ;)
Hittar dock den i minipaket så köper hem för att testa...

Och WOW vad god den var!! Kanske inte så mkt ostsmak, men tydlig chipotle...lite mot grillchipshållet, och hetta... MUMS!
Blir garanterat stor påse nästa gång :D

Skulle köpa chips i går, pillar på denna och min nuvarande favorit grill/vitlök (i brist på aioli).... Men VÅGAR inte köpa påsen, tänk om den är äcklig och jag då inte fååår ngt fredagschips? ;)
Hittar dock den i minipaket så köper hem för att testa...

Och WOW vad god den var!! Kanske inte så mkt ostsmak, men tydlig chipotle...lite mot grillchipshållet, och hetta... MUMS!
Blir garanterat stor påse nästa gång :D

Såg också att de har små påsar, det är ju perfekt när nya smaker kommer att erbjuda en "provpåse" :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
2 270
Senast: Halcyon
·
Anläggning Behöver hjälp att förstå hur detta ”omöjliga” kan ske! Min häst står i en utebox. Det är totalt två uteboxar som hör till stallet, så... 2
Svar
39
· Visningar
4 015
Senast: jemeni
·
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som... 2
Svar
24
· Visningar
1 385
Senast: skiesabove
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
181
· Visningar
23 382
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka