Hiss & Diss 2

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Trott
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 005
  • Visningar Visningar 225 584
Status
Stängd för vidare inlägg.
festis-peach-icetea-50--mindre-socker-50cl.jpg

HISS jättegod och väldigt svalkande när den är kall

Åh den måste jag prova :D

DISS till McDonald's nya vegetariska El Vego som säljs just nu.
Alltså den smakade alldeles för lite. Själva biffen var okej, men de två såserna på var i princip smaklösa, kände knappt någon ostsmak och brödlocket var alldeles kompakt och nästan hårt istället för fluffigt.
Dessutom var kryddan till pommes fritesen inte alls god, smakade som en dålig grillkrydda och inte alls sådär gott som den smakade för några år sedan i alla fall. Skärpning McDonald's!

product-2.png

Nej, jag fortsätter att välja Max framför McDonal'ds.

En stor HISS till Risentas gröna bönpasta! Smakade överraskande gott och jag kunde äta mig ordentligt mätt utan att äta för många viktväktarpoäng (åt 2 portioner = 5 poäng). Mättnaden höll också i sig i flera timmar. Enda dåliga är väl priset...

DISS att affärerna nu slutat med Aioli-chipsen!! :cry:
Kanske bra då jag bör gå ner i vikt men ändå.... hade gärna ätit iaf en påse till innan de försvann! Snyft...

DISS till McDonald's nya vegetariska El Vego som säljs just nu.
Alltså den smakade alldeles för lite. Själva biffen var okej, men de två såserna på var i princip smaklösa, kände knappt någon ostsmak och brödlocket var alldeles kompakt och nästan hårt istället för fluffigt.
Dessutom var kryddan till pommes fritesen inte alls god, smakade som en dålig grillkrydda och inte alls sådär gott som den smakade för några år sedan i alla fall. Skärpning McDonald's!

product-2.png

Nej, jag fortsätter att välja Max framför McDonal'ds.
Ha ha ha! Och jag som tyckte den var en riktig höjdare :rofl:

En ny favorit för min del :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
2 274
Senast: Halcyon
·
Anläggning Behöver hjälp att förstå hur detta ”omöjliga” kan ske! Min häst står i en utebox. Det är totalt två uteboxar som hör till stallet, så... 2
Svar
39
· Visningar
4 015
Senast: jemeni
·
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som... 2
Svar
24
· Visningar
1 385
Senast: skiesabove
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
181
· Visningar
23 475
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Dejtingtråden del 38
  • Balkong 2025
  • Ögonfärg

Hund, Katt, Andra Djur