![]()
HISS jättegod och väldigt svalkande när den är kall
Åh den måste jag prova
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
![]()
HISS jättegod och väldigt svalkande när den är kall
Finns få saker man kan äta så mycket av som naturgodis!
Måste förresten HISSA kokoschips med havssalt från Smiling! Underbara![]()
DISS att affärerna nu slutat med Aioli-chipsen!!
Kanske bra då jag bör gå ner i vikt men ändå.... hade gärna ätit iaf en påse till innan de försvann! Snyft...
Här fanns det i måndags fortfarande.DISS att affärerna nu slutat med Aioli-chipsen!!
Kanske bra då jag bör gå ner i vikt men ändå.... hade gärna ätit iaf en påse till innan de försvann! Snyft...
Lyckliga er, var du än borHär fanns det i måndags fortfarande.
Visst är det hemskt??Men neeeeej! Jag tog slut på min sista påse i helgen![]()
Visst är det hemskt??
Köpte grillchipsen med vitlökssmak för ngn vecka sedan, och den funkade näääästan som substitut faktiskt.. men inte riktigt samma som aiolin... tyvärr!
Ha ha ha! Och jag som tyckte den var en riktig höjdareDISS till McDonald's nya vegetariska El Vego som säljs just nu.
Alltså den smakade alldeles för lite. Själva biffen var okej, men de två såserna på var i princip smaklösa, kände knappt någon ostsmak och brödlocket var alldeles kompakt och nästan hårt istället för fluffigt.
Dessutom var kryddan till pommes fritesen inte alls god, smakade som en dålig grillkrydda och inte alls sådär gott som den smakade för några år sedan i alla fall. Skärpning McDonald's!
![]()
Nej, jag fortsätter att välja Max framför McDonal'ds.
Snickers har en "Limited edition" med vit choklad. Helt fantastiskt god![]()
![]()