Jag har fått en chips-crush på Icas chips med parmesan & örter!
HISSHISSHIIIIISS!
Hittade ingen bild dock
Sen ostbågar med Holiday-smak...också HISS!
Hittade ingen bild dock
Sen ostbågar med Holiday-smak...också HISS!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja vad kul att snöbollen dök upp här! Fick in den på jobbet för några veckor sedan och vi alla blev frälstaSlår nästan (bara nästan) min melonfavorit Piel e sapo. Uj uj en mogen piel de sapo är svårslagen!
Så ni som inte testat gör det! Och gärna om ni hittar av märket Bollo - en italiensk fruktfarm som har så himla hög kvalitet på sin frukt.. mmm deras clementiner är bara mums!
Så HISS till melonerna snöboll och Piel de sapo, och till fruktmärket Bollo![]()
Håller med - mums!Igår köpte jag en chokladkaka efter provsmakning på City Gross och vad den var god!
![]()
Inte en smula finns kvar, fullkomligt livsfarlig. HISS, HISS, HISS!
![]()
![]()
![]()
4?Har testat alla 4 sorterna och alla går fort ner ^_^
Håller med - mums!
4?
Jag har sett, och smakat, London, Köpenhamn och New York och gillade allihop (bäst var hallon/lakritsen) - nu blir jag nyfiken på vad den fjärde är?![]()
Vad kul! Ja verkligen
Bollo, vad spännande. Den märket har jag inte hört om, får man vara ofin att fråga vad du jobbar med?
Det var den bästa sorten tycker jag!Rio De Janeiro![]()
![]()
Någon som testar Alpros kvarg? (Helt växtbaserad)
Jag köpte en av varje sort i tron om att det var en ny yoghurt, upptäckte dock när jag kom hem att det var kvarg
Jag är ingen direkt kvargätare, gillade den med Passionsfrukt så den får en hiss av mig, även om jag kanske inte kommer köpa den jätteofta.
Diss till den med svart vinbär då jag tycker att den var alldeles för sur.
Passionsfrukten är supergod! Svart vinbär kan vara god att bryta av med ibland
Kul när det kommer lite nya veganska alternativ tycker jag.
Idag köpte jag och mamma en påse Bubs Tomteskallar - julmust & hallonknäck. Diss! Märklig smak på dom. Inte alls lika äckliga som skumtomtar med risgröt och kanel (som vi tycker luktar stjärt...) som är en megadiss, men tomteskallarna var inte nån höjdare.
Vi köpte dom på ÖoB idagWut!? Var får man tag på såna? Hur dissade dom än är MÅSTE jag ju bara prova![]()
Alltså det här med salt karamell...
![]()
Enda problemet är att maken också tycker att den är makalöst god och han äter glass ungefär tre gånger så snabbt som mig, vilket skapar stora rättviseproblem när vi sitter i soffan och ska dela. Så idag köpte jag två.![]()
Den är utsökt men jag tycker nog att Chocolate salted caramel är strået vassare![]()
Oh, den har jag inte ens sett! Måste undersökas!
Och jag älskar den härOh, den har jag inte ens sett! Måste undersökas!