Hiss & Diss 2

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Trott
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 005
  • Visningar Visningar 225 677
Status
Stängd för vidare inlägg.
Testat Arlas Protino med smak av citron och vanilj. Den är god men alldeles för söt och fet. En halv räckte för att min mage skulle börja konstra.

Stor HISS, supergoda! Lite ojämnt kryddade bara, en del har gott om salt och peppar, andra nästan ingenting. Goda är de i vilket fall :up:
02413803.png

TC_VS_karamel_180gr_recht_WEB.png

Har den här blivit hissad än? SÅ SJUKT GOD ÅH JAG DÖR. Riktigt tjock mjölkchokladkaka med salt och kola :love: Höll på att smälla av när jag insåg att den kostar mer än 40 spänn i vår närmaste butik men jag kom fram till att den var värt det :rofl:

TC_VS_karamel_180gr_recht_WEB.png

Har den här blivit hissad än? SÅ SJUKT GOD ÅH JAG DÖR. Riktigt tjock mjölkchokladkaka med salt och kola :love: Höll på att smälla av när jag insåg att den kostar mer än 40 spänn i vår närmaste butik men jag kom fram till att den var värt det :rofl:

Åh den är verkligen supergod! Kan rekommendera den turkosa också, kommer dock inte ihåg vad det var för smak (den försvann ju rätt snabbt :o ) men den var bra!

Nej. Bara nej :yuck:

En semla ska inte se ut som Kermit, den ska innehålla grädde och mandelmassa (dispens för de som är nötallergiska givetvis). Inget i stil med saffran, blåbär, Nötcreme och annat elände.

/semmelkonservativ

Semlor ska inte finnas alls, de är djävulens påfund och bland det äckligaste som finns här på jorden. Hela semlan är ett enda elände :yuck:

/semmelhatare

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
2 275
Senast: Halcyon
·
Anläggning Behöver hjälp att förstå hur detta ”omöjliga” kan ske! Min häst står i en utebox. Det är totalt två uteboxar som hör till stallet, så... 2
Svar
39
· Visningar
4 019
Senast: jemeni
·
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som... 2
Svar
24
· Visningar
1 385
Senast: skiesabove
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
187
· Visningar
25 425

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka