Hiss & Diss 2

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Trott
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 005
  • Visningar Visningar 225 677
Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag köpte stora chokladasken från Lindt då jag älskar deras choklad.
Blev sjukt besviken, så besviken så att jag slängde hela asken. Stor DISS!

Dissar Co-Cos nya förpackning. Den gamla hade ett jack och ett rött smalt band så när man drog på rätt ställe öppnades förpackningen magiskt. Den nya har bara ett jack där man ska öppna men inget band så det lossnar bara en pyttebit när man försöker öppna.
I-landsproblem, jag vet. :meh:

DISS till dessa. Smakar ingenting alls?

hostiga_chips_svamp.png

Och för att styra tillbaka tråden till det viktigaste, dvs ätbart och drickbart :angel: så vill jag varken hissa eller dissa nya Loka med smak av Mynta och Gurka - den smakar liksom bara kolsyrat vatten. Och det är ju gott, men kanske inte riktigt så tam smak som jag förväntar mig av en smaksatt dricka?

För att lämna huvudspåret (ätbart :angel: ) vill jag hissa ett nagellack!
Fick två Maybeline color show-nagellack (och ett annat lack) av min SS :love: i år. Och har än så länge bara testat det koppar-färgade. Så snyggt, lättarbetat och täckte med ett lager.
15781219_10158106822825311_2603771671195264995_n.jpg

HISS!
Åh så fiffigt, jag som precis börjat fundera på att införskaffa ett kopparfärgat nagellack! Hur länge sitter det?

Åh så fiffigt, jag som precis börjat fundera på att införskaffa ett kopparfärgat nagellack! Hur länge sitter det?
Jag har alltid Sech vite som överlack, och då håller ju alla lack ungefär lika länge ;) Men tror det är ett helt ok lack även utan Seche vite :)

Jag har alltid Sech vite som överlack, och då håller ju alla lack ungefär lika länge ;) Men tror det är ett helt ok lack även utan Seche vite :)
Åh men Seche Vite har jag! Tycker dock fortfarande att det brukar vara lite skillnad mellan lack, men det kanske bara är jag som inbillar mig :)

Åh men Seche Vite har jag! Tycker dock fortfarande att det brukar vara lite skillnad mellan lack, men det kanske bara är jag som inbillar mig :)
Tycker det håller lite olika frpn gång till gång, men har ibland tyckt det handlar om hur ren nageln varit eller så. Detta höll sig dock snyggt längre än vanligt, så kanske är det bättre än andra iaf!

Ehrmann proteinpudding vanilj.

Klistrig konsistens.
Lite skum smak.

Ingen hiss.
Ingen diss.

Men heller ingen repris.

Imorgon testar jag chokladvarianten.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
2 275
Senast: Halcyon
·
Anläggning Behöver hjälp att förstå hur detta ”omöjliga” kan ske! Min häst står i en utebox. Det är totalt två uteboxar som hör till stallet, så... 2
Svar
39
· Visningar
4 020
Senast: jemeni
·
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som... 2
Svar
24
· Visningar
1 385
Senast: skiesabove
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
187
· Visningar
25 444

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka