Så sugen på att testa! Men varje gång en choklad skall ha havssalt eller smaka salt karamell är det alltid smaklöst och balansen mellan salt och sött så mesig.![]()
Jag tyckte inte att den smakade salt öht
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så sugen på att testa! Men varje gång en choklad skall ha havssalt eller smaka salt karamell är det alltid smaklöst och balansen mellan salt och sött så mesig.![]()
Neeej, jag som hade så stora förhoppningar på den...Jag har provat Marabous nya Fudge och havssalt. Jag är skeptisk. Den smakade alldeles för klent. Så en svag DISS.
Neeej, jag som hade så stora förhoppningar på den...
+ övrigaJag tyckte inte att den smakade salt öht![]()
+ övriga
Smakat Tonys orangea som hissades på förra sidan? Den tycker jag håller det den lovar smakmässigt.![]()
+ övriga
Smakat Tonys orangea som hissades på förra sidan? Den tycker jag håller det den lovar smakmässigt.![]()
Jag köper min på coop forum, även ica maxi i stan har den. Eller apotea fraktfrittHar kollat efter den men inte hittat. Vilka butiker har den?
Jag köper min på coop forum, även ica maxi i stan har den. Eller apotea fraktfritt![]()
Vilken otur att jag just precis kom på att jag behövde handla andra grejer på apoteaJag köper min på coop forum, även ica maxi i stan har den. Eller apotea fraktfritt![]()
Jag vet! Sån otur. Jag rekommenderar den turkosa också, mörk med kokosVilken otur att jag just precis kom på att jag behövde handla andra grejer på apotea![]()
Åhå - då måste dom testasEstrellas chips med ramslök och chili är en stor HISS![]()
Den är helt fantastisk. Det stora problemet är den ofta är slutsåld!!Jag ÄLSKAR iKaffe.
Jag tycker bra om Lindts mörka med havssalt, har du provat den? Nu har jag inte ätit särskilt mycket salt choklad i mitt liv så jag vet inte om den är bra nog, men jag gillar i alla fall!Så sugen på att testa! Men varje gång en choklad skall ha havssalt eller smaka salt karamell är det alltid smaklöst och balansen mellan salt och sött så mesig.![]()
Jag köper min på coop forum, även ica maxi i stan har den. Eller apotea fraktfritt![]()
Aldrig här! De har en jättehylla av den, som tur är.Den är helt fantastisk. Det stora problemet är den ofta är slutsåld!!