Hiss & Diss 2

Status
Stängd för vidare inlägg.
Häagen dazs salted caramel i glasspinneformat :love::eek::love: HISS!

5_36_23.jpg

Den är helt jävla fantastisk!
 
Köpte ananassticks och smoothieglass med smakerna, citron, hallon och mango tror jag den sista var. från hemglass. Hiss till alla fyra :love:

Diss till Barebells milkshakes, banan, choklad och jordgubb.:wtf:
 
Den VAR superdupergod, men på sistone har den där smörkänslan infunnit sig redan efter några tuggor. :(
Åh, jag är inte ensam om att tycka så?
Skrev detta efter att ha smakat den tidigare i år:
Första skedarna var som att äta glass-Rollo (ni vet, kolagodisen). Gott! Men efter en stund blev det bara konstigt.
Efteråt kändes det som att jag käkat ett smörpaket. :wtf:
Det var ju jättegott ett litet tag. Men både jag och sambon mådde illa efteråt och det kändes verkligen som att ha svalt ett smörpaket.
Och då åt vi inte ens mycket!

Ska också vara ännu mera motvalls och skicka en diss till Daim Bites

61536.png


Gick inte hem hos någon av de tre tvåbeningar som bor här för tillfället. Och två av oss älskar vanligtvis Daim. :down:

Dessa Delicatobitar får däremot en jättehiss. So delicious and moist :d
463_chokladkaka_med_kokos_240g_07315361112518.jpg
 
Åh, jag är inte ensam om att tycka så?
Skrev detta efter att ha smakat den tidigare i år:


Och då åt vi inte ens mycket!

Ska också vara ännu mera motvalls och skicka en diss till Daim Bites

61536.png


Gick inte hem hos någon av de tre tvåbeningar som bor här för tillfället. Och två av oss älskar vanligtvis Daim. :down:

Dessa Delicatobitar får däremot en jättehiss. So delicious and moist :d
463_chokladkaka_med_kokos_240g_07315361112518.jpg
Helt OT men jag måste ju bara fråga om "So delicious and moist" var en vink till låten i slutet av Portal?:D:love::rofl:

(Och svarar du nej kommer jag känna mig som ett fån:p)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
39 40 41
Svar
806
· Visningar
63 225
Senast: lil-sis
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
5 603
Senast: Blyger
·
Gravid - 1år Jag kommer förhoppningsvis få ett barn till hösten. Jag bor idag i Malmö, där jag också jobbar. Jag kommer att vara självstående. Jag...
Svar
15
· Visningar
1 032
Senast: Queen
·
Småbarn Huuuuur har du fått ditt barn att vilja äta sånt? Vår unge åt allt fram till typ 2 år. Nu är det bara barnmat typ pannkakor, hamburgare...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 369

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra blötmat
  • Valp 2023 -den andra
  • Oseriös avel 2023

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp