Aha!Jag bor i Örebro.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Aha!Jag bor i Örebro.![]()
![]()
Hiss-halvdiss Den smakar jättegott först... sen kommer den där äckliga eftersmaken som alltid kommer när det är sötningsmedel i något. Synd, för den är god i sig. Kunde dom inte bara ha 30% mindre socker och samtidigt hoppat över att tillsätta sötningsmedel? Eller köra socker all the way så hade den varit godare.
Jag tycker den inledande smaken smakar som melonglass typ. Den är god, men sen kommer en konstig bismak.Jag håller med, den smakar så konstigt. Jag kan inte bestämma mig om denJag tycker att den smakar jättemycket tuggummi tror jag? (Säger hon som inte ens gillar tuggummi
)
Jag tycker den inledande smaken smakar som melonglass typ. Den är god, men sen kommer en konstig bismak.
Och jag skulle precis in i tråden och ge den drickan en TOKFET MEGADISS![]()
Hiss-halvdiss Den smakar jättegott först... sen kommer den där äckliga eftersmaken som alltid kommer när det är sötningsmedel i något. Synd, för den är god i sig. Kunde dom inte bara ha 30% mindre socker och samtidigt hoppat över att tillsätta sötningsmedel? Eller köra socker all the way så hade den varit godare.
Nån som har provat sojaglass från Lovice? Ska träffa en vän som är allergisk mot typ allt senare i veckan, och funderar på att bjuda på sådan glass i någon form... Den är ny för mig, men så är jag inte särskilt kunnig på den växtbaserade marknaden heller!
Jag tror jag sett såna på Coop, tänkt köpa men försöker undvika alltför mycket sötsaker. Nu när den blivit hissad här så får jag väl köpa?![]()
HISS! Såå goda, lite kaffesmak, lite choklad, alldeles mjuka och saftiga.
Jag ahr bara smakat den med blåbär, den var helt okej! Lite sötsliskig, men äter en lagom och inte sådär jättemycket som jag har en benägenhet att göra, så funkar den!Nån som har provat sojaglass från Lovice? Ska träffa en vän som är allergisk mot typ allt senare i veckan, och funderar på att bjuda på sådan glass i någon form... Den är ny för mig, men så är jag inte särskilt kunnig på den växtbaserade marknaden heller!
![]()
Nu vet jag ju inte vad för allergier.. Men denna Finns även andra smaker
![]()
Toppen, tack så mycket båda två! Hon är bl.a nötallergiker min vän, så det får bli Lovice denna gång! Tänkte piffa med lite färska bär och grejer så kanske det tar ner sliskigheten lite grannJag ahr bara smakat den med blåbär, den var helt okej! Lite sötsliskig, men äter en lagom och inte sådär jättemycket som jag har en benägenhet att göra, så funkar den!
All Marabouchoklad är vidrig, iaf direkt ur plasten. Den blir betydligt bättre om den får ligga i aluminiumfolie ett par dagar.Jag brukar sällan totaldissa godis, men Marabou med fudge och havssalt är fan vidrig! Smakade en bit för flera timmar sen och trots att jag sedan dess ätit bland annat svärfars episka aioli så känner jag chokladen längst bak i munnen. Diss!!
All Marabouchoklad är vidrig, iaf direkt ur plasten. Den blir betydligt bättre om den får ligga i aluminiumfolie ett par dagar.![]()
Jomen förut var det aluminiuminsida på förpackningen och då var den godare!Hur kommer man ens på det där?![]()