Hiss & Diss 2

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Trott
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 005
  • Visningar Visningar 225 519
Status
Stängd för vidare inlägg.
daim-bites-145g-marabou.jpg

Alltså dessa... SÅ goda, tyvärr :o Stor HISS! :d

De här får en dunderhiss! Lingonvarianten var inte riktigt lika god som blåbären, och lite isigare/vattnigare, men så är jag inte alltid ett jättestort fan av lingon heller. Nu är jag inte allergisk mot något i matväg tack och lov, men hade jag varit det så hade jag varit väldigt glad att alternativ som detta fanns :)

lovicedream.jpg

griski-posno-40g.jpg

HISS är ingen nyhet direkt, men så många kanske inte upptäckt dom än. Det är salta pinnar med en kärna av jordnötssmör. SÅ goda. Finns på Citygross bland utländsk mat, typ arabiskt sortiment. Diss för löjligt små påsar dock. Bilden är hälften så stor som påsen i verkligheten.

07310090121275_g1l1.jpg

HISS
Riktigt läskande, syrlig och inte allt för söt (jämfört med vanlig blandsaft typ). Ska drickas kall! Extra plus för att den är ekologisk. Ska prova Citron & Fläder nästa gång.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
2 270
Senast: Halcyon
·
Anläggning Behöver hjälp att förstå hur detta ”omöjliga” kan ske! Min häst står i en utebox. Det är totalt två uteboxar som hör till stallet, så... 2
Svar
39
· Visningar
4 013
Senast: jemeni
·
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som... 2
Svar
24
· Visningar
1 383
Senast: skiesabove
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 6 7 8
Svar
147
· Visningar
20 085

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka