Hiss & Diss 2

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Trott
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 005
  • Visningar Visningar 225 266
Status
Stängd för vidare inlägg.
Att handla på tom mage är sällan bra, eller som trött och törstig efter en lång arbetsdag. Nåja fick syn på denhära och tänkte aaah ingefära är gott och jag är törstig nomnom.
Meeen när jag kom hem såg jag att det stod koffein på den wtf det ville jag ju inte ha, smakade på den och det var som att hångla upp ett ostädat kemilabb som någon gång för länge,länge sedan städats med ingefärsrengöringsmedel.

DISS! akta er för denna

Jag har också missat den där koffeinmärkningen på flaskan... Jag köpte den med jordgubb, då dottern pekade och sa den! Jaja tänkte jag, någon gång kan jag väl köpa juice. Kom hem, och hällde upp var sitt glas till de små till kvällsfikat. När dom tömt glasen inser jag att jag koffeinkickat barnen, kl 19. Great! Bravo Boost är numera bannlyst. Smakade blask gjorde det också.

Hiss till Marabou's nyhet Kvikk Lunsj! En ny favorit!
667885.jpg

Jag blev helt överlycklig när jag hittade den i butik! :up: För den har funnits ett bra tag i Norge men sen min bror slutade veckopengs dit och därmed slutade köpa med absurda mängder så har den varit mycket saknad i vårt hem...

@Malibu_Stacy Soppan är gooood!
Hiss till Keldas nya soppa Tex Mex! Smakar som "riktig" tacos luktar :p Skitgod! Jag äter normalt inte soppa, men börjat prova och denna kommer jag lätt köpa fler gånger! Jag har krossat lite nachos i, som dom tipsar om på baksidan och har creme fraishe till. Den är lite stark, men på ett bra sätt.
Image.aspx

@Malibu_Stacy Soppan är gooood!
Hiss till Keldas nya soppa Tex Mex! Smakar som "riktig" tacos luktar :p Skitgod! Jag äter normalt inte soppa, men börjat prova och denna kommer jag lätt köpa fler gånger! Jag har krossat lite nachos i, som dom tipsar om på baksidan och har creme fraishe till. Den är lite stark, men på ett bra sätt.
Image.aspx

Åh precis vad vad jag ville höra! Ska absolut köpa nästa gång jag behöver färdigmat. Absolut med créme fraiche och nachochips!

min ica hade kampanj på Ben & Jerrys :eek::nailbiting::D -NÄR har det nånsin varit REA på dem liksom???

Letade efter en What-a-lotta Chocolate men den var slut, så slog till med en Speculoos Specu-Love som ska testas ikväll. :banana:

min ica hade kampanj på Ben & Jerrys :eek::nailbiting::D -NÄR har det nånsin varit REA på dem liksom???

Letade efter en What-a-lotta Chocolate men den var slut, så slog till med en Speculoos Specu-Love som ska testas ikväll. :banana:

"Min" Willys har det åtminstone någon gång per månad :D Ibland för alla kunder, ibland för +-kunder och ibland som "personligt" erbjudande.

Jag vill ge en HISS till något som kallas Reko Kyckling, kyckling som fötts upp på ett mycket mer djurvänligt sätt än konventionell kyckling som jag inte köper alls. Bland annat har de mycket mer utrymme och en rastgård så att de kan vara utomhus. Har inte hunnit testa smaken än men om jag hittar det i affären ska jag faktiskt köpa.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
2 244
Senast: Halcyon
·
Anläggning Behöver hjälp att förstå hur detta ”omöjliga” kan ske! Min häst står i en utebox. Det är totalt två uteboxar som hör till stallet, så... 2
Svar
39
· Visningar
3 979
Senast: jemeni
·
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som... 2
Svar
24
· Visningar
1 378
Senast: skiesabove
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 389
Senast: Johanna1988
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka