Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har en påse med Estrellas julost-chips som väntar till kvällens TV-tittande. Återkommer med hiss eller diss!
![]()
Någon som provat?
Måste säga DISS på den här.Jag älskar den vanliga kladdkakan, men det här gick verkligen inte ihop. Det smakade inte pepparkaka utan något konstigt fabrikgjort, det var kletigt och alldeles för söt-sliskigt (?).
![]()
Hittar tyvärr ingen bild, men - Eldorados kvarg med apelsin och pepparkaka som säljs i 500gramsförpackningar nu - HISS! Den var för sträv för mig men jag har förstått att jag är kinkigSmaken är däremot skitnice, inte för mycket apelsinbitar och smakar verkligen pepparkaka om än inte så starkt.
Minus på det icke återförslutningsbara locket dock.
Nu har jag provat! Väldigt god ostsmak, men tyvärr alldeles för salta. Så pass salta att jag åt 10-15 st och sedan inte kunde äta mer. Tror inte att jag kommer att äta upp påsen. Tråkigt! Så blir en DISS.
Vill man ha tunna ostchips är Lay's Cheese and Onion långt mycket bättre!
@Frokennordberg: Den här tråden är typ antitråden till vikttråden!
Jag har gjort några tappra försök att hissa något ej ätbart men det hjälper inte, det mesta är ätbart och onyttigt!![]()
Fast den har ju funnits ett par år nu i alla fall. Ingen nyhet.![]()
Tveksam hiss på denna. Lite mesig salmiak-smak.
Fast den har ju funnits ett par år nu i alla fall. Ingen nyhet.
Hur kommer man ihåg sånt?2011 köpte jag den första gången!![]()
2011 köpte jag den första gången!![]()
En av livets milstolpar, ett tillfälle att minnas, förstår jag?![]()
Hur kommer man ihåg sånt?![]()
Nu har jag provat! Väldigt god ostsmak, men tyvärr alldeles för salta. Så pass salta att jag åt 10-15 st och sedan inte kunde äta mer. Tror inte att jag kommer att äta upp påsen. Tråkigt! Så blir en DISS.
Vill man ha tunna ostchips är Lay's Cheese and Onion långt mycket bättre!